Kyv
Betatt av forumet
Ja, har hørt det samme! Venter på en batch med 10 strimler nå, de ble sendt i dag. Tror jeg må be mannen kjøpe med en test etter jobb i dag også!
Lykke til! håper det er babystrek
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, har hørt det samme! Venter på en batch med 10 strimler nå, de ble sendt i dag. Tror jeg må be mannen kjøpe med en test etter jobb i dag også!
Alle clearbluetester skal slå ut på25 miU, A1 er også 25miU, billig tester skal også slå ut på 25miU men slår ut mye tidligere jeg har fått positiv på 11miU. Rfsu skal vel egentlig ha 20 miU men slår ofte ut sent og er lite sensitivMed så mange forskjellige tester man kan bruke så lurer jeg på om noen vet hva slags hcg-styrke de forskjellige trenger? Om noen vet. Noen er mer følsom og noen trenger mye hcg
Hvordan vet man hvor høy miU man evt har?Alle clearbluetester skal slå ut på25 miU, A1 er også 25miU, billig tester skal også slå ut på 25miU men slår ut mye tidligere jeg har fått positiv på 11miU. Rfsu skal vel egentlig ha 20 miU men slår ofte ut sent og er lite sensitiv
blodprøveHvordan vet man hvor høy miU man evt har?
Aha ofcourse takk for svar alleblodprøve
Fikk positiv digital 10 dpo med begge kidsa mine Gratulerer!
Åh, det var godt å høre Men vil det være naturlig at den digitale går fra 1-2 til 2-3 rundt ikm? Eller når kan jeg forvente det?
Tja, det kommer litt an på hvor fort du produserer hcg... Noen mener tilogmed at det kommer an på kjønn, at jenter produserer mer hcg enn gutter og selvfølgelig hvis det skulle skjult seg to inni der
Personlig fikk jeg 2-3 allerede 12 dpo og 3+ allerede 18 dpo når jeg var gravid med lillesøster, husker ikke helt når jeg fikk de andre med storebror.
Fikk jeg også i går 12 dpo kanskje det er en jente inni der da?Tja, det kommer litt an på hvor fort du produserer hcg... Noen mener tilogmed at det kommer an på kjønn, at jenter produserer mer hcg enn gutter og selvfølgelig hvis det skulle skjult seg to inni der
Personlig fikk jeg 2-3 allerede 12 dpo og 3+ allerede 18 dpo når jeg var gravid med lillesøster, husker ikke helt når jeg fikk de andre med storebror.
Tja, det kommer litt an på hvor fort du produserer hcg... Noen mener tilogmed at det kommer an på kjønn, at jenter produserer mer hcg enn gutter og selvfølgelig hvis det skulle skjult seg to inni der
Jeg syns jeg ser en ultrasvak strek ja!Vis vedlegget 195949
Stoler absolutt ikke på streksynet mitt, men er det en ultrasvak strek på den nederste? Forbanner meg selv for at jeg ikke tok den på morgenurin -.-
Vis vedlegget 195951
Såpass ja.. Da fikk du vel en sjekk for å undersøke hvor mange som var der? :O
Fikk jeg også i går 12 dpo kanskje det er en jente inni der da?
Åååj! Jeg er blitt spådd en jente,av medium og kinesisk fødselskart. Tror det selv også testet nå 9 dpo og sist 12 dpo,da fikk jeg gutt spennende!
Du får oppdagere hva det blir etterhvert