⭐ Graviditetstester September ⭐

Var innom legekontoret og da var det negativt så vet ikke helt hva som skjer jeg :( da er det vel bare skygge på den testen.. ikm er imorra
Jepp :) håper tr kommer når den skal så jeg slipper å vente! Ingen flere billigtester på meg hvertfall
Hmm... Du kan fortsatt være gravid altså! Som noen sier så kan testene hos lege være mindre sensitive enn de du har hjemme. Men jeg ville nok prøve å innstillet meg på tantebesøk også i fall hun kommer likevel. Kjempekjipt når hun tar turen og man tror man er gravid. Følger spent med likevel, for den testen var sterk!!
 
Hmm... Du kan fortsatt være gravid altså! Som noen sier så kan testene hos lege være mindre sensitive enn de du har hjemme. Men jeg ville nok prøve å innstillet meg på tantebesøk også i fall hun kommer likevel. Kjempekjipt når hun tar turen og man tror man er gravid. Følger spent med likevel, for den testen var sterk!!
Ja, klarer ikke stole på de testene.. blir spennende å se, tr kommer nok i morra
 
ImageUploadedByBV Forum1474954151.525822.jpg

Øverste fra igår, nederste fra idag... spennende å se om tanta dukker opp idag
 
All ære til deg om du klarer det :p med den økningen fra i går hadde jeg lett ryki på en digital :p
Haha gidder ikke bruke penger på en digital om den blir negativ :p så får heller smøre meg med tolmodighet å se om tr dukker opp eller ei :p
 
Back
Topp