⭐ Graviditetstester September ⭐

image.png

Sier meg fornøyd altså ;)
 
Væææææo! :)) Gratulerer! Må bare spørre - tok du den på ettermiddagsurin? Herlighet nå får jo jeg også sååååå lyst til å prøve digital! Men jeg har bare en og apoteket er litt for langt unna til feilskjær :p
Takk!! Ja det var etter jobb- jeg klarte ikke fokusere på noe annet enn å få tatt en digital test..!
Haha hold meg oppdatert!! Så spennende:)
 
Takk!! Ja det var etter jobb- jeg klarte ikke fokusere på noe annet enn å få tatt en digital test..!
Haha hold meg oppdatert!! Så spennende:)
Jeg fikk negativ :( Og det er så tullete av meg! Ikm torsdag og kun en billigstrimmel igjen :p Jeg håper jo fortsatt (hadde ikke positiv test før 14 dpo sist graviditet), men det er haaaardt å fortsatt være helt på åpent farvann :( Må kanskje hoppe over en dag med testing også sånn at det mulige hcg'et får mulighet til å øke. Aaargh :))
 
Hva tror dere om denne? Har hatt svaaake streker nå siden 10 dpo, i dag er jeg 12 dpo. Ikke den stigningen jeg ville ønsket dog. Mulig svak stigning. Bildet er ikke redigert og er tatt innen tidsfrist:
d77838e97a082c545af0dc39b8d926da
Syns den ser rooooosa ut :D mine va også veldig lite stigning på, så litt mer forskjell når de va tørka da ;)
 
Syns den ser rooooosa ut :D mine va også veldig lite stigning på, så litt mer forskjell når de va tørka da ;)
Kan virkelig håpe. Men fikk negativ digital nå i ettermiddag :-/ Blir småtussete og gretten av den her uvissheten med skyggestreker/ekte streker.
 
Kan virkelig håpe. Men fikk negativ digital nå i ettermiddag :-/ Blir småtussete og gretten av den her uvissheten med skyggestreker/ekte streker.
Ja det skjønne æ godt! Va jo litt dær sjøl også. Klarte liksom ikke å se at dæm va ordentlig rosa selv. Men ha håpe dær til 'The red lady sings', så ikke gi opp før d! :)
 
Gratulerer så mye til alle gravide. Hvor er det bare fantastisk altså... :)
 
Back
Topp