⭐️IKM uke 45⭐️

Takk, du er god ❤️ Dette forumet er en god støtte, det må jeg bare si!

Helt enig! Noen ganger lurer jeg på hva jeg skulle gjort uten forumet ❤️ :hilarious:
 
Tusen takk :D
Skulle egentlig gifte oss i September neste år.
Men siden ting ikke ble helt som planlagt fremskynder vi det :)
Vil helst unngå å være høygravid eller i barsel på bryllupet :p
Men nygravid går helt greit om vi har flaks! :)

Så gøy!
Å gifte seg er en stor begivenhet, så det er bare å glede seg til det :D Og så hyggelig å ha noe å se frem til!?
 
Så gøy!
Å gifte seg er en stor begivenhet, så det er bare å glede seg til det :D Og så hyggelig å ha noe å se frem til!?

Ja :) Vi hadde jo egentlig en baby å se frem til i januar, så er nesten som om vi gifter oss isteden :hilarious:
Og midt i all denne prøvinga fant vi ut at det er kjekt å ha noe positivt å fokusere på :)
 
Jeg er ganske likt med deg. Har per i dag ikkje fått lav stoffskifte medisin.

Spurte spesifikt om å få ta disse prøvene. Har mistenkt lavt stoffskifte på bakgrunn av symptomer. Har hatt en generell sykdomsfølelse i kroppen siste tiden. Men så fikk jeg påvist jernmangel anemi... Mulig det bare er det som har gitt meg mange symptomer. Lykke til denne syklusen da [emoji173]️
 
Spurte spesifikt om å få ta disse prøvene. Har mistenkt lavt stoffskifte på bakgrunn av symptomer. Har hatt en generell sykdomsfølelse i kroppen siste tiden. Men så fikk jeg påvist jernmangel anemi... Mulig det bare er det som har gitt meg mange symptomer. Lykke til denne syklusen da [emoji173]️

Skrev deg opp på listen foresten :)
 
Godt at du har noen venninner å prate med.
Selv om de ikke er i samme situasjon er det godt bare å ha noen å bry seg.
Min erfaring er at de ofte nesten kan være bedre å prate med, for de som sliter med det samme er så mye opp i "sitt eget",
og det er jo helt og holdent fullt forståelig...

Det er jo litt urettferdig. Jeg tror ikke mennene kjenner det på samme måte som oss. Når jeg spurte mannen 9dpo sist pp om jeg skulle ta en digital test og han svarte med "ekke det tidlig da" ble jeg faktisk så lei meg at jeg begynte å grine (flau). Han trøstet meg jo selvfølgelig, han mente jo ikke noe vondt med det... Det er bare liksom det du sier, det er vanskelig for dem å sette seg helt inn i det.Det er vår kropp, våres hormoner og ja.

Nå svarer jeg på det du har svart duria, men jeg kjenner meg så veldig igjen og måtte bare :p For det første er det en i gjengen jeg har fortalt at jeg er gravid, og hun er veldig snill og spør hvordan jeg tar det når jeg får høre at andre er gravide. Jeg kan jo ikke si at det er annet enn at det er koselig, men hun er den eneste som ser meg og hva jeg føler. Godt å ha en alliert.

Min mann kjenner det IKKE på samme måte som meg, det vet jeg. Jeg har vært klar mye lengre enn han, og han er nok litt presset. Jeg har på ingen måte tvunget han, men pga alder og at folk rundt oss får barn, besteforeldre ønsker seg barnebarn, vi har kjøpt hus, det passer inn i vår livsstil nå osv. Han har nok ikke den samme iveren, samtidig som han syns tiden er inne. Så når jeg får mensen så sier han bare "jaja, da tar vi en øl ikveld så prøver vi igjen neste gang!" mens jeg tar ikke like lett på det.
 
Last edited:
Lucifer på Netflix, innbakt pølsehorn på fatet og Pina Colada i glasset. Nyter en onsdag som ikke-gravid i håp om at jeg ikke kan nyte alt dette om en måned :rolleyes:
Lucifer er gøøøøy!! Hvor langt er du kommet? :p Jeg har nesten sett alt, mangler bare et par 2-3 episoder av sesong 3. Har hørt rykter om en 4. sesong på netflix :D
 
Lucifer er gøøøøy!! Hvor langt er du kommet? :p Jeg har nesten sett alt, mangler bare et par 2-3 episoder av sesong 3. Har hørt rykter om en 4. sesong på netflix :D

Jeg har sett alt som er kommet, holder på å se det på nytt for andre gang. Er på sesong 3 episode 22 akkurat nå. Fulgte serien da den ble sendt på tv. Ble så sint når Fox kansellerte serien, men ja, Netflix skal føre den videre. Venter ivrig på sesong 4:D
 
Dette var merkelig, vi koste oss nå akkurat! Og når jeg gikk på do aå var det elslim!
Åja jeg ser forskjell på elslim og lubrikajson.. Dette hang omtrent ned i do, kunne strekkes og var blod i..

Har blitt godt kjent med kroppen de siste årene! Men dette er bare på cd8(?)
Vanligvis får jeg slim dag 12/18
tihi!

Kanskje jeg får el tidligere pga kjemisg graviditet?

Får bare følge med! Men var mye :s
Litt Krekselig det slimet..
Sorry detaljer jenter!

Tok vanntesten å!
 
Dette var merkelig, vi koste oss nå akkurat! Og når jeg gikk på do aå var det elslim!
Åja jeg ser forskjell på elslim og lubrikajson.. Dette hang omtrent ned i do, kunne strekkes og var blod i..

Har blitt godt kjent med kroppen de siste årene! Men dette er bare på cd8(?)
Vanligvis får jeg slim dag 12/18
tihi!

Kanskje jeg får el tidligere pga kjemisg graviditet?

Får bare følge med! Men var mye :s
Litt Krekselig det slimet..
Sorry detaljer jenter!

Tok vanntesten å!

Hmm. Tester du etter EL?
Jeg begynner å bli stressa for at jeg må sette i gang kosen snart :p CD8 i dag.
 
I går fikk jeg vite at TO venninner er gravide igjen. Hun ene er litt perifer, men likevel. Begge disse fikk barn for bare litt over et år siden. Jeg vil ogsåå :arghh:
 
Nå svarer jeg på det du har svart duria, men jeg kjenner meg så veldig igjen og måtte bare :p For det første er det en i gjengen jeg har fortalt at jeg er gravid, og hun er veldig snill og hvordan jeg tar det når jeg får høre at andre er gravide. Jeg kan jo ikke si at det er annet en koselig, men hun er den eneste som ser meg og hva jeg føler. Godt å ha en alliert.

Min mann kjenner det IKKE på samme måte som meg, det vet jeg. Jeg har vært klar mye lengre enn han, og han er nok litt presset. Jeg har på ingen måte tvunget han, men pga alder og at folk rundt oss får barn, besteforeldre ønsker seg barnebarn, vi har kjøpt hus, det passer inn i vår livsstil nå osv. Han har nok ikke den samme iveren, samtidig som han syns tiden er inne. Så når jeg får mensen så sier han bare "jaja, da tar vi en øl ikveld så prøver vi igjen neste gang!" mens jeg tar ikke like lett på det.

Så godt at du har ei venninne som ser deg! :Heartbigred

Ja, det er ikke uvanlig det der. Mannen her er veldig klar, tror han har vært det før han møtte meg også men det er jo ikke bare å få barn alene om man føler seg klar. Men uansett om han er veldig klar på at han ønsker seg barn så fort som mulig, så tar han mye lettere på det. Når jeg får mensen er det lett for han å tenke på neste prøveperiode imens jeg blir litt "knust" hver gang. Mener jo ikke noe galt i det, det er bare lettere for dem som ikke føler det "på kroppen" tror jeg..
 
Skrev deg opp på listen foresten :)

Takk[emoji173]️ Er ikke sikkert jeg blir så aktiv, hadde egentlig tenkt å forsøke å være mindre på forumet.. Lykke til duria, det blir julibaby på deg vettu[emoji173]️ Juli er en fin måned å få baby, min førstefødte er julibarn!
 
Elslim idag å! CD 9! Da må det humpes hver dag! Kan være kroppen prøver på eggløsning men at egget ikke slipper da! å det kommer en senere, men vi får se! Ømme nippler er mitt tegn på at el har vært, så får bare være symptomjeger! Kanskje syklusen er i rute denne måneden?
 
Back
Topp