⭐️IKM uke 21⭐️

Trur jeg ikke lenger er i denne gruppa som prøver, for det viser seg nemlig at jeg er gravid :hilarious: Trudde tr var på besøk, men så var det kanskje en festeblødning, aner ikke! Men testene har økt fra lørdagen, så kanskje det lover godt :smiley-angelic001 ❤️
Masse lykke til videre alle sammen! ❤️
Neimen!! Gratulerer så mye :D Jeg skal sette deg på gravid, så gøy! ❤️
 
Jeg syns det er vanskelig å kjenne forskjell uten å ha født :p
Jeg husker at jeg synes det var lettere før fødsel, da var liksom "livmortapphullet" så lite når det var lukket og mer tydelig åpent når det var åpent :hilarious: Nå er det bare åpent hele tiden kjennes det ut som :hilarious: Men det er nok stor forskjell fra person til person når det gjelder tappen :bookworm:
 
Vi er fortsatt på ferie, og har glemt bort hele prøvinga! Har heldigvis lagt aksjer, men har ikke snøring på slim eller tester :hilarious:
 
Jeg husker at jeg synes det var lettere før fødsel, da var liksom "livmortapphullet" så lite når det var lukket og mer tydelig åpent når det var åpent :hilarious: Nå er det bare åpent hele tiden kjennes det ut som :hilarious: Men det er nok stor forskjell fra person til person når det gjelder tappen :bookworm:
Jeg føler mitt alltid er lukket :hilarious: Vet jo at det ikke er det, men er vanskelig å kjenne forskjell :rolleyes:
 
Tok en eggløsningstest på morgenen i dag, som var positiv, og en nå i kveld som var like positiv. Syns jeg kjenner noe som kan være eggløsnings-stikninger, men det er egentlig for tidlig. Syklusen min kan selvfølgelig være helt på bærtur etter mange års p-pillebruk. Men vi skal nok legge inn noen aksjer i kveld:rolleyes:
 
Jeg føler mitt alltid er lukket :hilarious: Vet jo at det ikke er det, men er vanskelig å kjenne forskjell :rolleyes:
Skulle ønske vi hadde blinkende lys i underlivet som fortalte hva som skjedde det nede :happy090 Grønt når det er EL, rødt når det ikke er EL og gult når man var gravid. Hadde spart mye penger og tid på det ass :rolleyes:
 
Tok en eggløsningstest på morgenen i dag, som var positiv, og en nå i kveld som var like positiv. Syns jeg kjenner noe som kan være eggløsnings-stikninger, men det er egentlig for tidlig. Syklusen min kan selvfølgelig være helt på bærtur etter mange års p-pillebruk. Men vi skal nok legge inn noen aksjer i kveld:rolleyes:
Bare å kjøre på :dance011Ta en ny el-test imorgen og se om den enda er positiv eller om den har blitt negativ. Hvilken CD er du på idag? :dance018
 
Er på CD10. Men første syklus etter p-pilleslutt.
Så spennende :) Ikke uvanlig at syklusen er litt på bærtur etter prevensjonsslutt! Jeg hadde sykluser på gjennomsnittlig 14 dager etter jeg sluttet på prevensjon for nesten 2 år siden. Heldigvis bedret det seg etter fødsel i fjor :)
 
Fremdeles neeesten positive el-tester, men ikke helt... Tydelig at kroppen prøver på noe :rolleyes: Har en del blodtilblandet slim også. Men ikke kjent noe til el-smerter enda, som jeg vanligvis har.
 
Nærmer seg :happy:
 

Vedlegg

  • received_1111149422423649.jpeg
    received_1111149422423649.jpeg
    5,2 KB · Visninger: 29
Fremdeles neeesten positive el-tester, men ikke helt... Tydelig at kroppen prøver på noe :rolleyes: Har en del blodtilblandet slim også. Men ikke kjent noe til el-smerter enda, som jeg vanligvis har.
Oi da håper jeg dere har kjørt på!! :D Man er jo ekstra fruktbar med blodtilblandet slim :happy:
 
Hadde noe som minnet veldig om eggløsningssmerter igår på cd13 (forventer el mellom cd14-16), så fikk lagt litt ekstra aksjer da :happy: Er jammen meg vondt å ha sex når man har el-smerter!! :eek: Har jo ikke kartlagt noe denne syklusen, ikke fulgt med på slimet en gang fordi vi er så opptatt på ferie :hilarious: Så vi fortsetter å legge aksjer noen dager til tenker jeg :)
 
Hadde noe som minnet veldig om eggløsningssmerter igår på cd13 (forventer el mellom cd14-16), så fikk lagt litt ekstra aksjer da :happy: Er jammen meg vondt å ha sex når man har el-smerter!! :eek: Har jo ikke kartlagt noe denne syklusen, ikke fulgt med på slimet en gang fordi vi er så opptatt på ferie :hilarious: Så vi fortsetter å legge aksjer noen dager til tenker jeg :)
Jeg får migrene ved el og det oppfordrer jo ikke akkurat til sex:rolleyes:
 
Back
Topp