⭐️IKM uke 21⭐️

CD 7 og pp’ens første aksjer er lagt :woot: Håper på el mellom CD 11 og 14. Begynner el-testinga om 2 dager :)

Måtte det bli mange fine rosa streker hos alle her denne pp’en :signs003
 
Sniker meg inn her jeg :) Ligger akkurat på grensen mellom uke 21 og 22 :rolleyes:

Batuuli - B1 - PP12 - EL ca 15/15.05 - IKM ca 26/27.05

You me both, med grenseland! Ligger på 26 Mai, men kan hende det forsinker seg til 27 pga. stresset i denne perioden (akkurat røska ut ei hel visdomstann, det setter jo kroppen litt ut av balanse).
 
Er på ferie og er derfor litt lite aktivitet fra meg denne uken. Men så fort jeg ser nye prøvere i gruppa så legger jeg dere til lista :happy: Lykke til alle sammen!!
 
Glemte forøvrig el-testene på ferien min, så dette blir første pp uten «full kontroll» :hilarious: Men får bare følge med på el-slimet og kose oss når vi vil, så håper jeg det gir resultater :happy:
 
Glemte forøvrig el-testene på ferien min, så dette blir første pp uten «full kontroll» :hilarious: Men får bare følge med på el-slimet og kose oss når vi vil, så håper jeg det gir resultater :happy:
Kos deg på tur! ❤️
 
Er det noen som har noen erfaringer med sopp og bruk av canesten når man prøver å bli gravid? Tror jeg kanskje har fått det... Og er litt usikker på om det er lurt eller ikke lurt å ta kur mot det i dag når jeg etter planen skal ha el til helgen..? vil jo at det skal være best mulig miljø der nede nå om dagen for å si det sånn. Burde jeg la det gå over av seg selv og ikke tulle med medisiner eller burde jeg så fort som mulig prøve å fikse det? Skal vel helst ikke drive med aksjelegging når man går på kur heller? Uff, føler allerede nå at denne pp’en kommer til å bli mislykket... :sorry: Hva ville dere gjort?
 
Last edited:
Glemte forøvrig el-testene på ferien min, så dette blir første pp uten «full kontroll» :hilarious: Men får bare følge med på el-slimet og kose oss når vi vil, så håper jeg det gir resultater :happy:
Kos deg på tur :D Får håpe det gjør godt å ha en pp uten å tenke på el-tester :signs003
 
Er det noen som har noen erfaringer med sopp og bruk av canesten når man prøver å bli gravid? Tror jeg kanskje har fått det... Og er litt usikker på om det er lurt eller ikke lurt å ta kur mot det i dag når jeg etter planen skal ha el til helgen..? vil jo at det skal være best mulig miljø der nede nå om dagen for å si det sånn. Burde jeg la det gå over av seg selv og ikke tulle med medisiner eller burde jeg så fort som mulig prøve å fikse det? Skal vel helst ikke drive med aksjelegging når man går på kur heller? Uff, føler allerede nå at denne pp’en kommer til å bli mislykket... :’( Hva ville dere gjort?
Hmm, jeg er usikker. Prøvde å ta et kjapt google søk, men finner ikke så mye om canesten og prøving:confused005 Jeg ville kanskje ringt en lege og forhørt meg, tror jeg..
 
Når begynner dere aksjeleggingen i forhold til el? :pompus:
 
Hmm, jeg er usikker. Prøvde å ta et kjapt google søk, men finner ikke så mye om canesten og prøving:confused005 Jeg ville kanskje ringt en lege og forhørt meg, tror jeg..

Ja, er ikke det rart? Finner ingen info om det annet enn at «alle» sier at sopp ikke har noe å si for fertilitet. Men det må da ha noe å si for gjestfriheten der nede liksom? Jeg forventer jo en del gjester denne uken og vil at de skal føle seg veldig velkomne.. :angelic::happy:Takk for svar! ❤️
 
Ja, er ikke det rart? Finner ingen info om det annet enn at «alle» sier at sopp ikke har noe å si for fertilitet. Men det må da ha noe å si for gjestfriheten der nede liksom? Jeg forventer jo en del gjester denne uken og vil at de skal føle seg veldig velkomne Takk for svar! ❤️
Jo, det var igrunnen merkelig.. :pompus: Får håpe det ikke har noe og si og at det sitter en liten spire hos deg allikavel om et par uker! ❤️
 
Er det noen som har noen erfaringer med sopp og bruk av canesten når man prøver å bli gravid? Tror jeg kanskje har fått det... Og er litt usikker på om det er lurt eller ikke lurt å ta kur mot det i dag når jeg etter planen skal ha el til helgen..? vil jo at det skal være best mulig miljø der nede nå om dagen for å si det sånn. Burde jeg la det gå over av seg selv og ikke tulle med medisiner eller burde jeg så fort som mulig prøve å fikse det? Skal vel helst ikke drive med aksjelegging når man går på kur heller? Uff, føler allerede nå at denne pp’en kommer til å bli mislykket... :sorry: Hva ville dere gjort?
På felleskatalogen står det ved graviditet:

Ingen skadelige effekter hos mor/foster/nyfødt barn er vist. Forskrivning skal skje med forsiktighet, spesielt i 1. trimester. Applikator bør ikke benyttes, kapsler/tabletter føres inn med fingrene.

Tror det er bedre å kvitte seg med soppinfeksjonen før en eventuell graviditet enn å ha det gående!
 
Jo, det var igrunnen merkelig.. :pompus: Får håpe det ikke har noe og si og at det sitter en liten spire hos deg allikavel om et par uker! ❤️

Takk❤️ Håper det! Har lagt litt planer for hva jeg ville gjøre annerledes denne gangen. Prøve annenhver dag i hele perioden fra mens til mens og prøve oftere om morgenen. Men nå får vi se om de planene lar seg gjøre da:banghead: Skulle ha begynt i dag..
 
På felleskatalogen står det ved graviditet:

Ingen skadelige effekter hos mor/foster/nyfødt barn er vist. Forskrivning skal skje med forsiktighet, spesielt i 1. trimester. Applikator bør ikke benyttes, kapsler/tabletter føres inn med fingrene.

Tror det er bedre å kvitte seg med soppinfeksjonen før en eventuell graviditet enn å ha det gående!

Takk for råd! ❤️ Det høres jo fornuftig ut. Tenker også at hvis jeg begynner kur i dag så kanskje ting er normalt til helgen hvis jeg er heldig.
 
Takk❤️ Håper det! Har lagt litt planer for hva jeg ville gjøre annerledes denne gangen. Prøve annenhver dag i hele perioden fra mens til mens og prøve oftere om morgenen. Men nå får vi se om de planene lar seg gjøre da:banghead: Skulle ha begynt i dag..
Ser Spøkelse var litt flinkere med googlingen enn oss :hilarious: Bare å kjøre å med canesten og prøving!
 
Back
Topp