Veldig spennendeYeeey! Spennende tider i vente! Denne gangen MÅ det bli baby!
Har bestemt meg for oktoberbaby, så det skal det bli Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig spennendeYeeey! Spennende tider i vente! Denne gangen MÅ det bli baby!
Har bestemt meg for oktoberbaby, så det skal det bli Veldig spennendeHar bestemt meg for oktoberbaby, så det skal det bli
![]()
Veldig spennendeHar bestemt meg for oktoberbaby, så det skal det bli
![]()

Tusen takkKrysser fingrene for en oktoberbaby!!! Lykke til!!![]()
Men tror allikevel det stemmer. Får kryss i FF igår når jeg legger inn samme temp to dager til 
Daglig de siste fire dageneFått inn godt med aksjer denne pp?

Det lover jo godt[emoji294] [emoji108] [emoji1]Daglig de siste fire dageneSå godt med aksjer heldigvis
![]()
Man forstår mer når man kommer igang jaTenkte jeg skulle starte med temping neste PP.. forsøkt å lese meg litt opp, men forstår ikke heelt grafene. Kanskje jeg skjønner bedre når jeg kommer i gang. Hvordan ser du at du har EL? Tempen går ned for å så gå opp? Har EL da vært eller er den "pågående"?![]()
Men igjen, jeg har aldri hatt så lav baseline heller... Hmm. Ingen symptomer foreløpig, ikke så mye som en øm nippel engang 

Hvis jeg klarer å holde meg «så lenge», vel og merke
Murrer stadig i livmor og stramming/ubehag i skjeden som jeg pleier å få dagen før TR. Trøtt! Sov 2 timer på ettermiddagen igår og halvannen idag
Og sov i tillegg godt inatt. Merkelig. Denne dpo-runden er veldig annnerledes enn jeg er vant til. Prøver å holde forventningene nede i forhold til symptomer, men det er ikke så lett altså. Kjenner følelsenCD 21 / 7 dpo ~ pp 3
Nesten lik temp i 3 dager. MerkeligEr så spent på morgendagens temp, nesten så jeg vil legge meg nå
Vis vedlegget 241494
Tusen takk!Spennende dagbok du harKrysser fingrene for deg
![]()
Spennende dagbok du har [emoji5] Krysser fingrene for deg![]()
Angrer på at jeg ikke har brukt Fitbit’en de andre pp’ene for å ha noe å sammenligne med! Men ser jo veldig lovende ut da
Tempen skjønner jeg ingenting av, totalt forskjellig fra de andre. Men ser bra ut 
Ble en blenda test igår, idag har jeg ikke tatt noen og skal prøve å la det være