⭐️ IKM UKE 41 ⭐️

Skal den komme kan den godt komme med en gang! Følger dagboken din videre. Håper du snart er gravid igjen [emoji173]️

Ja, ikke sant! Jo før, jo bedre, i allefall når jeg er sikker på at det ikke ble klaff, så kan man komme i gang med nytt forsøk.
Gratulerer igjen med spire, dette skal holde hele veien til juni ❤️
Kommer til å følge deg videre også i dagboka de ❤️
 
Ja, men det var tydelig strek på testen. Dette er skikkelig dårlig tester fra eBay. Tror de er ganske trege. Overrasket over at jeg fikk strek!

Desse testene er ikkje eg heller so fan av. Hatt fin strek med andre tester og so vidt utslag på denne på IKM (DPO 14).
Men såg tydelig streken på testen du la ut iallefall :D
 
Feirer potensiell tidlig start på ny PP med et glass Piniã Colada :D

Snapchat-185752432.jpg


Setter døra på vidt gap og sier :welcome kjære tante :hilarious:
 
Last edited:
Skjønner deg godt. Får du noe hjelp for å bedre eggkvaliteten?

Jeg har spist kosttilskudd siden ma’ en i april. Begynte først med melatonin og q10. ( 800 mg) om dagen Så e vitamin, l’ arginin fra sensommerenn og c vitamin samt omega 3. Har vært litt opp ned hvor mye jeg har tatt. Og har gått litt tom innimellom. Ingen studier som kan fastslå at dette har effekt. Men verdt et forsøk. Bruker også babyklister i lutealfase samt, blodfortynnende og crinone. Har kjøpt kosttilskudd for en formue [emoji30]
Jeg tviler veldig på at dette ender bra for meg, alt for svak strek tenker jeg. Forøvrig rart a 1 jeg tok i går var helt negativ.
 
Hahaha! Nam!!

Passer like godt på en regnfull, mørk og kald høstkveld som på stranda i Karibien [emoji6]

Helt sant!
Kunne godt tenkt meg en San Fransisco og en Mojito også når jeg først er i gang :hilarious:
 
Jeg har spist kosttilskudd siden ma’ en i april. Begynte først med melatonin og q10. ( 800 mg) om dagen Så e vitamin, l’ arginin fra sensommerenn og c vitamin samt omega 3. Har vært litt opp ned hvor mye jeg har tatt. Og har gått litt tom innimellom. Ingen studier som kan fastslå at dette har effekt. Men verdt et forsøk. Bruker også babyklister i lutealfase samt, blodfortynnende og crinone. Har kjøpt kosttilskudd for en formue [emoji30]
Jeg tviler veldig på at dette ender bra for meg, alt for svak strek tenker jeg. Forøvrig rart a 1 jeg tok i går var helt negativ.

Ja, rart du ikke fikk strek på den. Den fikk jeg på 9dpo så tror den egentlig er mer følsom en 25 som det står på pakka. Har du en A1 til liggende? Ta i morgen?
 
Jeg har spist kosttilskudd siden ma’ en i april. Begynte først med melatonin og q10. ( 800 mg) om dagen Så e vitamin, l’ arginin fra sensommerenn og c vitamin samt omega 3. Har vært litt opp ned hvor mye jeg har tatt. Og har gått litt tom innimellom. Ingen studier som kan fastslå at dette har effekt. Men verdt et forsøk. Bruker også babyklister i lutealfase samt, blodfortynnende og crinone. Har kjøpt kosttilskudd for en formue [emoji30]
Jeg tviler veldig på at dette ender bra for meg, alt for svak strek tenker jeg. Forøvrig rart a 1 jeg tok i går var helt negativ.

Såpass ja.

Det er jo ikke så lenge siden du fikk barn, er det ikke litt rart om eggkvaliteten har sunket så drastisk på noen år? Tok det lang tid med de andre?

Spør jeg, du trenger ikke svare altså..
 
Såpass ja.

Det er jo ikke så lenge siden du fikk barn, er det ikke litt rart om eggkvaliteten har sunket så drastisk på noen år? Tok det lang tid med de andre?

Spør jeg, du trenger ikke svare altså..

Syns det er rart selv egentlig. Kan jo være mannen eller noe annet. Første barn satt på første forsøk, barn to brukte vi litt lenger tid på. Men da hadde vi jo en baby og jeg ammet når bi begynte å prøve. Om jeg skal regne fra jeg sluttet å amme, brukte vi 4 mnd. Mistet en eggleder i dette svangerskapet i uke 6. Kanskje det kan ha noe med det å gjøre? Har siden januar 2018 vært veldig ofte gravid.. nesten hver syklus
 
Ja, rart du ikke fikk strek på den. Den fikk jeg på 9dpo så tror den egentlig er mer følsom en 25 som det står på pakka. Har du en A1 til liggende? Ta i morgen?

Var det jeg tenkte også. Kjøpte to pk.. brukt opp de også[emoji30] Nå er jeg helt tom for tester..
 
Back
Topp