⭐️ IKM uke 29 ⭐️

Haha da er vi litt i samme båt her.. :p Er spent på hvordan i alle dager vi skal løse den floken, men løses skal den på et eller annet vis :rolleyes:

Haha, høres ut som vi er flere med uventede ferieutfordringer her :hilarious: Mannen mente det ikke skal bli noe problem, spent på hva slags «løsning» han har klekt ut :wideyed::hilarious:
 
Haha, høres ut som vi er flere med uventede ferieutfordringer her :hilarious: Mannen mente det ikke skal bli noe problem, spent på hva slags «løsning» han har klekt ut :wideyed::hilarious:


Haha:hilarious:

Sist vi var der ble vi etterlyst av svigerfar om vi ble liggende lenge om morningen, og plutselig stod han og banket på døren og lurte på om vi skulle stå opp snart:joyful:
Får bli noen lydløse runder på nattestid:hilarious:
 
Honningbjørn - 33 - PP9 - B2 - EL 10-12/7 - IKM ca 25/7

Siste PP som 33 år - får håpe det gir hell:p

Jeg har fått påvist lave eggreserver, og har endelig time hos gynekolog igjen. Håper veldig på at sist syklus som ble sjekket var spesielt dårlig, eller at det finnes noe lavterskel hjelp (ikke ivf) :smiley-angelic001
 
Melder meg forsiktig inn jeg også selv om jeg ikke aner om ikm er denne uka :wacky:! Var så koselig å henge med dere i ikm 25….
Prøvernr3- pp2- B3- EL og IKM er helt uvisst da syklus er på tur!

la oss alle bli gravide og slå enhver rekord!! :happy:
:happy::happy:
 
Denne IKM gruppen ser så hyggelig ut at man nesten får lyst til å starte prøvingen tidligere enn planlagt bare for å henge med :hilarious:
 
Honningbjørn - 33 - PP9 - B2 - EL 10-12/7 - IKM ca 25/7

Siste PP som 33 år - får håpe det gir hell:p

Jeg har fått påvist lave eggreserver, og har endelig time hos gynekolog igjen. Håper veldig på at sist syklus som ble sjekket var spesielt dårlig, eller at det finnes noe lavterskel hjelp (ikke ivf) :smiley-angelic001

Vi satser på det gir hell og lykke ❤️ Velkommen hit :D
 
Haha:hilarious:

Sist vi var der ble vi etterlyst av svigerfar om vi ble liggende lenge om morningen, og plutselig stod han og banket på døren og lurte på om vi skulle stå opp snart:joyful:
Får bli noen lydløse runder på nattestid:hilarious:

Ha ha ha ha! Oh no :dance018
 
Har egentlig forumferie, men må jo henge litt med dere:hilarious:

Mammatiltogutter987 - 32 - PP9 - B4 - EL 9.7 - IKM 25.7

Vi runder 1 år som prøvere denne syklusen og jeg er veldig sliten av prøvingen. Jeg prøver å ha sommerferie nå, skal ikke ta temp eller El tester. Men, jeg tar trippel kur med letrozol, tar bidronninggele, vitaminer og skal ta wild yam. Grapefruktjuice skal også handles inn! Eneste som jeg ikke har prøvd før er wild yam. Håper maange blir gravide denne pp!:Heartred
 
USbaby - 29 - PP3 - B2 - EL 8.7 - IKM 24.7

Planen er og ikke bruke for mye tid her denne måneden, men heller nyte ferien. Men med så dårlig statestikk i uke 25, så tør jeg ikke og ikke være med denne gangen. Det må jo gå bra :D

Men samme som flere, hjem til svigers med ettåringen sovende på samme rom som oss, så får se hvor kreative vi klarer å være :hilarious:
 
Melder meg forsiktig inn jeg også selv om jeg ikke aner om ikm er denne uka :wacky:! Var så koselig å henge med dere i ikm 25….
Prøvernr3- pp2- B3- EL og IKM er helt uvisst da syklus er på tur!

la oss alle bli gravide og slå enhver rekord!! :happy:
:happy::happy:

Jeg tenkte at vi skulle gå for 100% gravide og ingen TR denne runden, jeg! :smiley-bounce012

Håper syklusen din er på track igjen. Jeg tempet i dag på syklusdag 3, den var egentligunormalt høy, så litt usikker på om jeg egentlig er helt i vater selv, men håper veldig!
 
Har egentlig forumferie, men må jo henge litt med dere:hilarious:

Mammatiltogutter987 - 32 - PP9 - B4 - EL 9.7 - IKM 25.7

Vi runder 1 år som prøvere denne syklusen og jeg er veldig sliten av prøvingen. Jeg prøver å ha sommerferie nå, skal ikke ta temp eller El tester. Men, jeg tar trippel kur med letrozol, tar bidronninggele, vitaminer og skal ta wild yam. Grapefruktjuice skal også handles inn! Eneste som jeg ikke har prøvd før er wild yam. Håper maange blir gravide denne pp!:Heartred

Så koselig at du vil henge med oss her igjen ❤️ Jeg tenker hver måned at jeg skal holde meg «unna» forum, men så er jeg alt for nysgjerrig og har litt for mye ledig tid i ferien :hilarious:
 
USbaby - 29 - PP3 - B2 - EL 8.7 - IKM 24.7

Planen er og ikke bruke for mye tid her denne måneden, men heller nyte ferien. Men med så dårlig statestikk i uke 25, så tør jeg ikke og ikke være med denne gangen. Det må jo gå bra :D

Men samme som flere, hjem til svigers med ettåringen sovende på samme rom som oss, så får se hvor kreative vi klarer å være :hilarious:

Det er rett innstilling :D Jeg tror vi har noen positive tester tilgode altså :wideyed:
 
Haha, høres ut som vi er flere med uventede ferieutfordringer her :hilarious: Mannen mente det ikke skal bli noe problem, spent på hva slags «løsning» han har klekt ut :wideyed::hilarious:
Hoho, det høres ut som noe min mann kunne ha sagt :p Jeg hadde ikke stolt på noen god løsning :hilarious:
 
Hoho, det høres ut som noe min mann kunne ha sagt :p Jeg hadde ikke stolt på noen god løsning :hilarious:

Haha, akkurat det jeg tenkte og :hilarious::hilarious::hilarious: Mistenker at den såkalte «løsningen» er at han tenker at ingen hører oss uansett :bored: Men jeg føler i alle fall på det når vi sover på rommet mellom svigers og svogeren min :eek:

Så mye enklere det hadde vært å ha være mann noen ganger og ikke brydd seg så mye om allting :joyful:
 
Haha, akkurat det jeg tenkte og :hilarious::hilarious::hilarious: Mistenker at den såkalte «løsningen» er at han tenker at ingen hører oss uansett :bored: Men jeg føler i alle fall på det når vi sover på rommet mellom svigers og svogeren min :eek:

Så mye enklere det hadde vært å ha være mann noen ganger og ikke brydd seg så mye om allting :joyful:

Menn tenker nok at folk får høre det de hører:hilarious:

Vi er heldigvis på andre siden av gangen, også må vi gjennom et lite kontor for å komme inn på rommet, så er heldigvis noen meter og tre lukkede dører:joyful: Så så lenge det ikke er morgen og svigerfar banker på døren, så går det nok greit:joyful:
 
Håper jeg blir med i rekordgruppa :p litt forskjellig når el kommer, så må vente å se om det blir ikm uke 29 eller 30 på meg :)
 
Håper jeg blir med i rekordgruppa :p litt forskjellig når el kommer, så må vente å se om det blir ikm uke 29 eller 30 på meg :)

:D Håper det blir klaff uansett hvilken gruppe du havner i ❤️ Men du er velkommen til å henge med oss så lenge uansett i alle fall :happy:
 
Back
Topp