Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her snakker vi «all in»!Grapefruktjuice og salvie-te her
Hva skal ingefærte og kamillete være for?
Høres bra utLeste på en eller annen sånn amerikansk "alternativ urte-side for de som vil bli gravide" at kamomille skulle redusere stress, og virke avslappende på nervesystemet og "induce a restful state in the body"...
Ingefær øker blodsirkulasjonen og hjelper til med å dempe eventuelle betennelsetilstander i kroppen, og er en slags "boost" for den generelle helsa..
Smaker ikke så halvgærent - og farlig er det jaffal ikke..
Koste med to små babyer i går gjorde jeg også.. det skal visst også være positivtGjorde faktisk det da jeg ble gravid sist også - da var de helt ferske
![]()

Jeg har hatt svake og litt sterkere tester siden CD 6 (første dagen jeg testet), men positiv nå på CD 15. Så nei, det vil nok ikke si at noe er på gang. Men nå er jeg ikke kjent med smilefjes-testene, bruker strimler. Mange har to streker på EL-test gjennom hele syklusen med varierende styrke.Er i gang med testing etter eggløsning for første gang. Fikk ikke smilemunn i går, men det var en svak strek når jeg så på den. Vil det si at det er noe på gang?![]()
Da ser det ut til at EL nærmer seg med stormskritt herHåååper bare mannen rekker å komme hjem
![]()
Vis vedlegget 239136
Hvordan ligger dere an da, damer?![]()
Så braHurra! Fikk selv smil på testen og to like sterke streker nå i ettermiddag. Happy humping! [emoji8]
Happy humping til dere også! 

Hadde en taktikk på annenhver dag, men det er ikke så lett med jobbreiser og turnusarbeidHar dere noen taktikk nå i prøvingen?? Hvor ofte har dere sex? Bruker dere noe kjerringråd? Bare nysgjerrig egakkurat denne pp prøver vi holde oss til annenhver Max 3 dager mellom for å prøve treffe blink. Tester ikke etter el men kjenner kroppen rimelig godt etterhvert.
![]()

Har dere noen taktikk nå i prøvingen?? Hvor ofte har dere sex? Bruker dere noe kjerringråd? Bare nysgjerrig egakkurat denne pp prøver vi holde oss til annenhver Max 3 dager mellom for å prøve treffe blink. Tester ikke etter el men kjenner kroppen rimelig godt etterhvert.
![]()
Fremdeles negative el-tester, men i følge mine beregninger skal det ikke skje noe stort før lørdag..Da ser det ut til at EL nærmer seg med stormskritt herHåååper bare mannen rekker å komme hjem
![]()
Vis vedlegget 239136
Hvordan ligger dere an da, damer?![]()
Har dere noen taktikk nå i prøvingen?? Hvor ofte har dere sex? Bruker dere noe kjerringråd? Bare nysgjerrig egakkurat denne pp prøver vi holde oss til annenhver Max 3 dager mellom for å prøve treffe blink. Tester ikke etter el men kjenner kroppen rimelig godt etterhvert.
![]()
![]()
Det pleier bli tre ganger ila fertil periode. Sjelden noen konkret tanke på det.Har dere noen taktikk nå i prøvingen?? Hvor ofte har dere sex? Bruker dere noe kjerringråd? Bare nysgjerrig egakkurat denne pp prøver vi holde oss til annenhver Max 3 dager mellom for å prøve treffe blink. Tester ikke etter el men kjenner kroppen rimelig godt etterhvert.
![]()
Vanskelig å si...Fremdeles negative el-tester, men i følge mine beregninger skal det ikke skje noe stort før lørdag..
Men el-slim av den vannete sorten er det.. grapefrukt eller solvipect sin skyld?
Humper i vei da, og har i går og forigårs hatt unormalt med ubehag i magen..
Grapefruktjuice skal vel gi mer slim, og kan også gjøre det tynnere. Solvipect skal gjøre det tynnere. Så ganske like i bruk virker det som?