❥ IKM uke 45 ❥

Veldig merkelige greier. Jeg tror kanskje jeg har opplevd nok en liten kjemisk/streifer. Synes det var veldig godt å få mensen nå da i og med at de svake testene uansett ikke ville ført til noe godt. Samtidig så vet jeg at gynekologen min har en ny plan for meg denne syklusen. Så spent på å teste det ut :happy:
Så spennende! Lykke til i neste runde ❤️
 
Jeg kan settes over på TR. Kom i natt.
 
Hvordan går det med dere to?

✿ Fredag 06. November ✿
• Har2vilha3 - 34 - B3 - pp4 - El 23.10 - IKM - 06.11

✿ Lørdag 07. November ✿
• Smørblomst1 - 33år - PP1 - B3 - EL 20/10 - IKM 07.11
 
Hvordan går det med dere to?

✿ Fredag 06. November ✿
• Har2vilha3 - 34 - B3 - pp4 - El 23.10 - IKM - 06.11

✿ Lørdag 07. November ✿
• Smørblomst1 - 33år - PP1 - B3 - EL 20/10 - IKM 07.11

ingen TR og blenda tester. Så tipper hun melder sin ankomst senere i dag evt i morgen.
 
Hvordan går det med dere to?

✿ Fredag 06. November ✿
• Har2vilha3 - 34 - B3 - pp4 - El 23.10 - IKM - 06.11

✿ Lørdag 07. November ✿
• Smørblomst1 - 33år - PP1 - B3 - EL 20/10 - IKM 07.11

Samme her, ingen tr. Men jeg tror jeg fikk el to dager senere, så ikm er nok i morgen. Har fortsatt kjempesvake streker på cb (ikke tidlig), men ingenting på rfsu. Tr kommer nok i dag eller i morgen...
 
Hvordan går det med dere? :)
(Beklager om dere har skrevet, og jeg ikke har fått det med meg)

Edit; Så deg, Ananas30, fra tidligere, nå :p

Fikk TR.. men men vi får prøve igjen neste mnd. Vi er innstilte på at vi ikke får det til på egenhånd ettersom vi har fått vår første på ICSI, fryseforsøk.

Men som optimistene vi er så vil prøve selv noen mnd før vi evt starter prosessen med prøverør igjen. Kan hende vi klarer det selv!
 
Fikk TR.. men men vi får prøve igjen neste mnd. Vi er innstilte på at vi ikke får det til på egenhånd ettersom vi har fått vår første på ICSI, fryseforsøk.

Men som optimistene vi er så vil prøve selv noen mnd før vi evt starter prosessen med prøverør igjen. Kan hende vi klarer det selv!

Mannlig faktor da..? Siden ICSI?
Vi påbegynner.. enten ivf eller icsi, snart. Altså, jeg er begynt på sprøyter, med uttak mulig uke 47. Men ikke sikker på om det blir bare ivf eller icsi.
 
Mannlig faktor da..? Siden ICSI?
Vi påbegynner.. enten ivf eller icsi, snart. Altså, jeg er begynt på sprøyter, med uttak mulig uke 47. Men ikke sikker på om det blir bare ivf eller icsi.

ja mannelig faktor. Han har under grensen på alle 3 områdene. Åja, spennende. Masse lykke til !
Er det også mannelig faktor hos dere siden de ikke helt vett om de skal gjøre ICSI eller ivf ?
 
ja mannelig faktor. Han har under grensen på alle 3 områdene. Åja, spennende. Masse lykke til !
Er det også mannelig faktor hos dere siden de ikke helt vett om de skal gjøre ICSI eller ivf ?

DE vet sikkert, men de har ikke sagt noe om hvilken de går for, haha.. Er mannlig faktor her også, men er ikke ssååå kritisk lavt, så..
 
Forstår! Ja spennende da å får vite hva de har gått for da ;) går det fint med sprøytene da ?

Ja :) Men blir vel ikke store forskjellen uansett :) Befruktningen skjer jo utenfor kroppen, metoden de bruker endrer vel ikke særlig forløpet for min del, antar jeg.

Sprøyte1 går fint. Skal begynne på sprøyte2 i tillegg, fra i morgen. Gruer litt til den, men må vel gå.
 
Ja :) Men blir vel ikke store forskjellen uansett :) Befruktningen skjer jo utenfor kroppen, metoden de bruker endrer vel ikke særlig forløpet for min del, antar jeg.

Sprøyte1 går fint. Skal begynne på sprøyte2 i tillegg, fra i morgen. Gruer litt til den, men må vel gå.

Det er sant det. Jeg husker selv at jeg gruet meg litt til når jeg skulle begynne med sprøyte nr to, mest fordi at jeg skulle stikke 2 ganger isteden for en, men ble positiv overrasket, jeg hadde allerede begynt da på en måte, så det opplevedes bedre enn hva jeg hadde sett for meg. Jeg likte selvsagt ikke å stikke, men tanken på hva som kom etter på var liksom så verdt det, og en motivator som overdøvende det andre.
Hvor går dere hend om jeg kan spør ?
 
Last edited:
Hadde forventet tr igår, men ingen tegn! Håper hun holder seg unna mange mnd fremover! Fortsatt stigende styrke på testene :Heartred Det har vært så koselig å være med i denne gruppen, dere er noen skikkelig gode damer! :love7
 

Vedlegg

  • 20201108_080446.jpg
    20201108_080446.jpg
    15,6 KB · Visninger: 75
Det er sant det. Jeg husker selv at jeg gruet meg litt til når jeg skulle begynne med sprøyte nr to, mest fordi at jeg skulle stikke 2 ganger isteden for en, men ble positiv overrasket, jeg hadde allerede begynt da på en måte, så det opplevedes bedre enn hva jeg hadde sett for meg. Jeg likte selvsagt ikke å stikke, men tanken på hva som kom etter på var liksom så verdt det, og en motivator som overdøvende det andre.
Hvor går dere hend om jeg kan spør ?

Jeg er bare redd det skal være skikkelig vondt :p men skal klare det!!
Godt å høre det gikk bedre enn forventet hos deg :)
Enda nesten 2t igjen til sprøytetid for meg.

Går på St. Olavs :)
 
Back
Topp