Brittokt.16
Andre møte med forumet
Først nå du skaffe deg nick![]()
Fårikke til å endre nick noen av den nick'ene
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Først nå du skaffe deg nick![]()
?? Men ser du har fått nick nå..Fårikke til å endre nick noen av den nick'ene
Det trenger du ikkeJa, men får ikke endra det igjen
Veldig mye lettere for Maramo om du i tillegg skriver forrige termindato. Lang liste å bla igjennomFår du endret min til 22 okt?
Veldig mye lettere for Maramo om du i tillegg skriver forrige termindato. Lang liste å bla igjennom![]()
Kan også oppdatere fødeplass som er Stavanger og vi venter en liten jente <3Ser nicket mitt er feiljeg står på 5.okt, står Synne91, men skal være Synny91
![]()
![]()
Skal jeg skrive kjønn som overraskelse, eller venter dere på ul for å finne ut kjønn?
Havner du ikke på den vanlige fødeavdelingen?Fortsatt foreløpig termin 30 oktober, fødeplass NSFM St.Olavs, sannsynligvis planlagt KS. Kjønn vet vi ikke enda. Jeg ønsker at det er en overraskelse, men gubben vil absolutt vite kjønn
Første måtte på intensiven, så da ble vi foreldre plassert oppe i femte på kvinnebarnsenteret, på fødeavdelingen der. Nr to var planlagt KS, så da ble det samme, bare vest istedet for øst. Hvis det er noe ekstra, eller KS, blir det nok så en havner der. Antar at det blir det samme nå.Havner du ikke på den vanlige fødeavdelingen?