❤Terminliste❤

Samme termin (26.10) - Ullevål - Jente ❤️

Endring av termin;
fra 28.10.2016 til 29.10.2016
og vi venter en liten Gutt :Heartblue

Termin: 19.10 og vi venter to jenter
Fødested: Kristiansand

Endring av termin fra 30.10 til 29.10 , satt frem en dag :) gutt

Last edited:
Fikser alle når jeg kommer hjem på søndag. Appen bare stopper underveis i redigering og da går alt i ball:p

14 oktober, Tromsø Har ikke peiling om jeg har nick. Er veldig ny på siden selv om jeg har hatt bruker lenge

Neptun80, gammel termin 30.oktober, ny termin 2.november, 35år, #3, St.Olavs, Jente :-D ❤
Blir værende i oktobergruppa siden jeg høyst sannsynlig skal ha planlagt KS to uker før termin:-)

Neptun80, gammel termin 30.oktober, ny termin 2.november, 35år, #3, St.Olavs, Jente :-D ❤
Blir værende i oktobergruppa siden jeg høyst sannsynlig skal ha planlagt KS to uker før termin:)

Legger deg inn nederst på lista foreløpig, og så kan vi eventuelt flytte deg når du får en dato for KS :) Hyggelig at du blir værende!

14 oktober, Tromsø Har ikke peiling om jeg har nick. Er veldig ny på siden selv om jeg har hatt bruker lenge
Du har nick :) Si ifra hvis du vil at jeg skal legge til kjønn etterhvert. Og velkommen!

Nå tror jeg at jeg har gått gjennom å rettet på alle. Hvis det er noe feil så rop ut :D Det er fremdeles mange som mangler oppdatering på lista :)

Back
Topp