❤IKM UKE 42❤

Ikm var på tirsdag. Skyggen er umulig å fange på kamera. Vi får se.
1f11a60e1b11e5866dc0a5ea266e6134.jpg
 
Gratulerer til nye positive tester her inne :love7

Her er nok tanta på vei, mer menssmerter og de «symptomene» jeg alltid har i DPO-dagene frem mot TR har gitt seg (ømme brystvorter og småkvalm - uavhengig av gravid eller ei :p ), så tanta er vel rett rundt hjørnet :shifty:
Ser vel kanskje noen igjen i IKM uke 46? (Optimist og håper på fin syklus selv om første etter MA...)
 
Da har jeg bestilt meg eggløsningstester til neste runde siden jeg anser at det ikke gikk selv om IKM kanskje ikke engang har vært. Meen, jeg får heller anse pengene i dass OM jeg skulle være gravid allikevel :p
 
Dere hadde rett!! Nå ble det bekreftet digitalt <3 Føler meg så heldig og gleder meg til lille knøtt blir storesøster :happy093:Heartbigred
 

Vedlegg

  • IMG_7548.JPG
    IMG_7548.JPG
    35,5 KB · Visninger: 47
Dere hadde rett!! Nå ble det bekreftet digitalt <3 Føler meg så heldig og gleder meg til lille knøtt blir storesøster :happy093:Heartbigred
Ååååh HURRAAAA!!! :Heartred :love017 :Heartred Gratulerer så masse, utrolig kjekt! :joyful: La den klamre seg fast helt inn til termin! :hug007
Så satser jeg på å følge deg inn i juli(?)forumet, fikk positive tester i dag også... :angelic:
 
Ååååh HURRAAAA!!! :Heartred :love017 :Heartred Gratulerer så masse, utrolig kjekt! :joyful: La den klamre seg fast helt inn til termin! :hug007
Så satser jeg på å følge deg inn i juli(?)forumet, fikk positive tester i dag også... :angelic:
:Heartbigred:love7strålende! Da følger vi hverandre dit. Har så god kontakt med termingruppen fra forrige gang. I starten møttes vi flere ganger. Fortsatt kontakt på nett, selv om noen nå har fått både nr to og tre. Gratulerer igjen:Heartred
 
:Heartbigred:love7strålende! Da følger vi hverandre dit. Har så god kontakt med termingruppen fra forrige gang. I starten møttes vi flere ganger. Fortsatt kontakt på nett, selv om noen nå har fått både nr to og tre. Gratulerer igjen:Heartred
Nå ble jeg litt nysjerrig, er det juligruppe med småttiser fra 2016? :hello2 Der er jeg og medlem:happy7
 
Dagens tester, 11 dpo. Litt tryggere nå som Wondfo-testen (øverst) er enig med OneStep-testen, kan det være sant..? ❤️
 

Vedlegg

  • 353FC03C-0CC4-489B-9CAB-CA0CEAF32D60.jpeg
    353FC03C-0CC4-489B-9CAB-CA0CEAF32D60.jpeg
    843,6 KB · Visninger: 50
:Heartbigred:love7strålende! Da følger vi hverandre dit. Har så god kontakt med termingruppen fra forrige gang. I starten møttes vi flere ganger. Fortsatt kontakt på nett, selv om noen nå har fått både nr to og tre. Gratulerer igjen:Heartred
Høres veldig hyggelig ut! :) Jeg skal ta en digital i morgen for å få det svart på hvitt, hvis fortsatt positiv så kommer jeg etter til juli..! :talk017
 
Back
Topp