Ja det gjør jeg også, men i sånne krisetilfeller må man bareSer denlitt derfor jeg har begynt å bestille på nett
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det gjør jeg også, men i sånne krisetilfeller må man bareSer denlitt derfor jeg har begynt å bestille på nett
![]()
Kan ikke folk legge ut bilder av testene? Såååå spennende! Vi må hjelpe hverandre og ta på testesyn-briller!
Selvfølgelig, å dyppe stripsene i en kopp med tiss er jo halve morroa [emoji1]
Rfsu 11dpo [emoji5]
Slipper ikke jubelen helt løs siden jeg tidligere har hatt 3 sa, men håper det går bra nå [emoji5] foreløpig termin er 5.april.
Jeg kløøøøøøøør etter å teste i dag!!Har ikke troen, men jeg skal ta en test på søndag, da er jeg 10dpo, og jeg har 10mlu-tester så jeg tror det er ok [emoji4] noen som vil ha teste-date med meg, sånn at vi kan holde hverandre i nakken med testingen til da? [emoji173]

Jeg og [emoji23]Jeg kløøøøøøøør etter å teste i dag!!![]()
Har bare en tidlig strips igjen, så hvis det er uklart/skygge på den i morgen blir jeg smårarJeg og [emoji23]
Var så kvalm hele dagen igår at det var helt sprøtt, Det har ikke sluppet helt enda! Skal teste på monitoren imorgen, og tidligtest-strips [emoji4]
kan de merke sånt før oss? Nesten flaut å spørre, men leter desperat etter alle regn om dagen Vel. Hunden her i hus er helt etter meg når jeg har el. Han skal ligge oppå fanget med snuten nedi skrittet på meg [emoji55] flaut for meg, og han har det supert.Har bare en tidlig strips igjen, så hvis det er uklart/skygge på den i morgen blir jeg smårarer det forresten noen som hra hørt "røverhistorier" om graviditet og hund? Hunden min skal plutselig absolutt ligge på fanget mitt
kan de merke sånt før oss? Nesten flaut å spørre, men leter desperat etter alle regn om dagen
![]()
*fnise* vel, sånn er ikke hunden her. Men kanskje fordi det er tispeVel. Hunden her i hus er helt etter meg når jeg har el. Han skal ligge oppå fanget med snuten nedi skrittet på meg [emoji55] flaut for meg, og han har det supert.

som regel når du tar kontakt med FL så blir dere begge henvist og begge må ta ulike prøver av både det ene og det andre [emoji4] og han vil måtte levere prøveDet har nok ikke klaffet denne pp'en heller. Begynte så vidt med litt spotting i kveld som alltid noen dager før tr kommer, så da sparer jeg testene til neste pp. Tenker å ta kontakt med FL for å begynne med fertilitetsutredning for oss begge. Det kan jo ikke skade, men gruer meg litt likevel. Selv om vi "bare" er på PP11 har jeg vært uten prevensjon i 3 år og planen var jo at ting skulle skje av seg selv (uten overvåking av syklus), så tror egentlig ikke vi kommer til å bli gravid på egen hånd. Syns uansett det var så merkelig med de ømme puppene som begynte en uke før de vanligvis kommer, og ble selvsagt helt sikker på at dette var måneden det skulle bli vår tur. Kroppen og hodet har nok spilt meg et pussLykke til til alle dere andre
Jeg tar meg hvertfall noen øl i kveld
![]()
Noen som vet om mannen bare kan ta kontakt med egen FL for spermtest? Eller er det best om jeg får henvisning for oss begge?
Sorry for lang avhandling![]()
Jeg ser noe.Hva tror dere om denne? Er 10 dpo, men ikke IKM Før 30.7!
Men det kan også være sygge. Det er best å ta en test til om par dager for å se om den blir sterkere! 
Ja.. De der er godt kjent for skygge [emoji14] ta en ny om noen dager du også ser du om det er stigning[emoji173]Ok, kan det være skygge når det kom opp før fem min hadde gått også?