❤ Terminliste januar 2014 ❤

ny ul termin er 24.januar
 
Har endra nick frå Lammetuningen til TL89 :) Termin 8.januar
 
Den gikk tåelig greit. Var et lott hardt keisersnitt siden jeg har en foranliggende morkake som hadde bitt seg skikkelig fast. Vet ikke om de fikk ut alt. Så nå prøver jeg å få opp melkeproduKsjon og klare å gå igjen mens mini prøver å klsre å puste selv og bli kvitt gullsott :) hardt å bli født i uke 27.. :)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Den gikk tåelig greit. Var et lott hardt keisersnitt siden jeg har en foranliggende morkake som hadde bitt seg skikkelig fast. Vet ikke om de fikk ut alt. Så nå prøver jeg å få opp melkeproduKsjon og klare å gå igjen mens mini prøver å klsre å puste selv og bli kvitt gullsott :) hardt å bli født i uke 27.. :)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Får håpe dere får feire jul sammen hjemme da og grattis med lille gutten :)
 
Den gikk tåelig greit. Var et lott hardt keisersnitt siden jeg har en foranliggende morkake som hadde bitt seg skikkelig fast. Vet ikke om de fikk ut alt. Så nå prøver jeg å få opp melkeproduKsjon og klare å gå igjen mens mini prøver å klsre å puste selv og bli kvitt gullsott :) hardt å bli født i uke 27.. :)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
Så dramatisk det hørtes ut! Håper dere begge kommer dere fint snart! All mulig lykke til fra meg!
 
Back
Topp