Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff så trist. Masse lykke til videreJeg kan fjernes lykke til damer, dere er rå
Så trist! Masse lykke til videreJeg kan fjernes lykke til damer, dere er rå
Hvilken sykehus skal du føde på?B1 og Oslo her også, termin 04/05 juli!
Vet ikke enda. Har søkt om BærumHvilken sykehus skal du føde på?
Velkommen til oss!Lurer på om jeg skal henge litt med dere? Har termin 1. august, men regner med igangsetting (pga min helse) 1-2 uker før termin denne gangen også - sånn som med de to første
Hjelp - 33 - B3 - Rikshospitalet/Oslo - 1. august
VelkommenLurer på om jeg skal henge litt med dere? Har termin 1. august, men regner med igangsetting (pga min helse) 1-2 uker før termin denne gangen også - sånn som med de to første
Hjelp - 33 - B3 - Rikshospitalet/Oslo - 1. august
BærumGuttemamma5 - 37år - b6 - 25.07.24
Skal føde på Bærum selv! Har du født der tidligere? Hører gjerne litt erfaringer Førstegangsfødende her.Bærum
Jeg har født alle 5 gutta der, og føler meg trygg og ivaretatt! Søte og snille jordmødre! Du er i super trygge henderSkal føde på Bærum selv! Har du født der tidligere? Hører gjerne litt erfaringer Førstegangsfødende her.
Åh så hyggelig å høre, takk for svar Man vet aldri hva man skal forvente som førstegangsfødende, men har hørt veldig mye fint om Bærum De har visst innført nytt fødetilbud også, LUNA, som skal tilsvare ABC-klinikken. Virker som om Bærum er veldig fokusert på ro rundt de fødende, så tror det passer meg perfektJeg har født alle 5 gutta der, og føler meg trygg og ivaretatt! Søte og snille jordmødre! Du er i super trygge hender