Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vet ikke jeg, om det bare er greit å forandre på de som det blir forandring på underveis ?Lager vi en oppdater terminliste (egen tråd) etter TOUL/OUL @Enom86?
Sett mange har etter TOUL/OUL, for å også rense bort de som ikke er aktive lenger Så kan være lurt?Vet ikke jeg, om det bare er greit å forandre på de som det blir forandring på underveis ?
Tenker åpent?Blir den laget i åpent eller skjult forum da @Freia1997? Vet ikke hva som er vanlig her, så bare spør altså.
Okei. Bare jeg som synes det er forvirrende med to ulike forum.Tenker åpent?
Det skjulte er mer for personlige ting, som bilder fra UL og andre ting som kan identifisere medlemmer. Tenker terminlisten bør ligge åpen, og være tilgjengelig for alleOkei. Bare jeg som synes det er forvirrende med to ulike forum.
Det bør den være, for man må stå på terminliste for å være med inn på skjult velDet skjulte er mer for personlige ting, som bilder fra UL og andre ting som kan identifisere medlemmer. Tenker terminlisten bør ligge åpen, og være tilgjengelig for alle
Kjekt å se andre her som blir på Kalnes ogsåVannmann90 - 33 - B1/B2 - Kalnes - 18. juli. Det er tvillinger, så meget sannsynlig at de kommer litt før
Har hørt så mye bra om Kalnes, så der tror jeg vi blir godt ivaretattKjekt å se andre her som blir på Kalnes også
Jeg hadde ufrivillig planlagt ks ( ) der i oktober 22, og vi ville ikke hjem igjen! For en fantastisk opplevelse og ivaretakelse, av alle og enhver Jeg gleder meg til juli igjen liksom, og det sier mannen også!Har hørt så mye bra om Kalnes, så der tror jeg vi blir godt ivaretatt