Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JUBLER for å ha sporet opp dåpskjolen som min farmor heklet til meg - har så fryktelig lite (ingenting) av verken personer eller andre ting igjen fra pappa sin side av slekta..så det å få tak i den dåpskjolen betyr mye <3
Vi hadde storrydding og rundvask på soverommet vårt igår da rommet vårt har blitt mer en bod etter at minsten flyttet inn til storebror for 2 år siden. Og da fant jeg de rosa båndene til dåpskjolen. Har bare brukt de blå så de rosa har vært "borte" i 6 år. Ikke at jeg trur jeg får bruk for de rosa men man vet jo aldri
Kanskje et tegn ?? du går kanskje en rosa tid i møteVi hadde storrydding og rundvask på soverommet vårt igår da rommet vårt har blitt mer en bod etter at minsten flyttet inn til storebror for 2 år siden. Og da fant jeg de rosa båndene til dåpskjolen. Har bare brukt de blå så de rosa har vært "borte" i 6 år. Ikke at jeg trur jeg får bruk for de rosa men man vet jo aldri
Høygravid i dag har hatt en fantastisk fin helg , rundet 30 år , fått så mye fint , i helgen skal vi på hotell og spa , så opp til pappa på hytten , der er det kommet snø , gleder meg sånn , og det gjør nok barna også til og treffe morfar ( bor 4-5 timer unna ) Vis vedlegget 87850Vis vedlegget 87851Vis vedlegget 87852 var på bryllupsmesse i går også , veldig kjekt , har nok nå klart og bestemme lokalet , og barna fant bilen de mente burde være brudeskyssen Vis vedlegget 87853Vis vedlegget 87854Vis vedlegget 87855
Tusen takk har gått og siklet over den Michael Kors klokken en liten stund , så veldig fornøydGratulerer med dagen som var. Deilig med hotell og spa Det var forresten en utrolig fin klokke
Nei vi vet ikke kjønn så er jo mye mulig dey er ei jente inni det. Bare jeg/vi som er så sikre på gutt at noe annet virker helt uforståeligDere vet jo ikke vel? Kanskje det var et tegn ;-)
Jubler for at jeg la meg kl 22 igår. Lå og leste og spilte litt på mobilen før jeg sovnet rundt 23. Og våknet ikke igjen før mannen sin vekkeklokke ringte i morgest!!! Kan ikke huske sist jeg sov så godt som i natt