❤️Jubel-tråd❤️

Høygravid i dag :) har hatt en fantastisk fin helg , rundet 30 år , fått så mye fint , i helgen skal vi på hotell og spa , så opp til pappa på hytten , der er det kommet snø , gleder meg sånn , og det gjør nok barna også til og treffe morfar ( bor 4-5 timer unna ) ImageUploadedByBV Forum1415612989.509853.jpgImageUploadedByBV Forum1415613003.677397.jpgImageUploadedByBV Forum1415613026.627141.jpg var på bryllupsmesse i går også , veldig kjekt , har nok nå klart og bestemme lokalet , og barna fant bilen de mente burde være brudeskyssen ;) ImageUploadedByBV Forum1415613152.577062.jpgImageUploadedByBV Forum1415613163.826802.jpgImageUploadedByBV Forum1415613199.693612.jpg

JUBLER for å ha sporet opp dåpskjolen som min farmor heklet til meg - har så fryktelig lite (ingenting) av verken personer eller andre ting igjen fra pappa sin side av slekta..så det å få tak i den dåpskjolen betyr mye <3

Vi hadde storrydding og rundvask på soverommet vårt igår da rommet vårt har blitt mer en bod etter at minsten flyttet inn til storebror for 2 år siden. Og da fant jeg de rosa båndene til dåpskjolen. Har bare brukt de blå så de rosa har vært "borte" i 6 år. Ikke at jeg trur jeg får bruk for de rosa men man vet jo aldri :D

Vi hadde storrydding og rundvask på soverommet vårt igår da rommet vårt har blitt mer en bod etter at minsten flyttet inn til storebror for 2 år siden. Og da fant jeg de rosa båndene til dåpskjolen. Har bare brukt de blå så de rosa har vært "borte" i 6 år. Ikke at jeg trur jeg får bruk for de rosa men man vet jo aldri :D

Dere vet jo ikke vel? Kanskje det var et tegn ;-)

Kanskje et tegn ?? :P du går kanskje en rosa tid i møte :)

Her var dåpskjolen jeg brukte, borte i 18 år :) men nå er den dukket opp igjen :P men greia er at sambo også har egen dåpskjole, så vet ikke hvilken vi skal bruke.. Hmmm ;)

Høygravid i dag :) har hatt en fantastisk fin helg , rundet 30 år , fått så mye fint , i helgen skal vi på hotell og spa , så opp til pappa på hytten , der er det kommet snø , gleder meg sånn , og det gjør nok barna også til og treffe morfar ( bor 4-5 timer unna ) Vis vedlegget 87850Vis vedlegget 87851Vis vedlegget 87852 var på bryllupsmesse i går også , veldig kjekt , har nok nå klart og bestemme lokalet , og barna fant bilen de mente burde være brudeskyssen ;) Vis vedlegget 87853Vis vedlegget 87854Vis vedlegget 87855

Gratulerer med dagen som var. Deilig med hotell og spa :) Det var forresten en utrolig fin klokke :)

Jubler for at alt er på plass av vogn osv. Har en fantastisk familie som har kjørt i 9 timer for å levere vogn, bilsete osv :D jubler også over at foreldrepenger har kommet gjennom hos nav :D

Jubler for en god natts søvn :D måtte bare opp å tisse en gang og ingen magekramper eller noe ting! Dog, ikke på bekostning av legen og hans medisin-hjelp, for medisinen han anbefalte meg var gått ut av produksjon. Så jeg lot heller være å spise middag, ble en tynn enkel suppe i stede! :)

Dere vet jo ikke vel? Kanskje det var et tegn ;-)
Nei vi vet ikke kjønn så er jo mye mulig dey er ei jente inni det. Bare jeg/vi som er så sikre på gutt at noe annet virker helt uforståelig :D

Jubler for at jeg la meg kl 22 igår. Lå og leste og spilte litt på mobilen før jeg sovnet rundt 23. Og våknet ikke igjen før mannen sin vekkeklokke ringte i morgest!!! Kan ikke huske sist jeg sov så godt som i natt :D :D

Ja, så må jeg jo selvsagt juble for 37 uker idag!!!! JUHU!!!!

Jeg jubler for å ha våknet med vondt i magen flere ganger inatt, i håp om at det er noe sombegynner å skje:)

Jubler for at kroppen min tydeligvis jobber hardt for å gjør seg klar for det som skjer, spennende å se om det skal fortsette sånn i over en mnd til eller om ting setter i gang tidligere :P

Jubler for at jeg la meg kl 22 igår. Lå og leste og spilte litt på mobilen før jeg sovnet rundt 23. Og våknet ikke igjen før mannen sin vekkeklokke ringte i morgest!!! Kan ikke huske sist jeg sov så godt som i natt :D :D

Hehe, stille før stormen? Sover hele natta og baby ligger til lading? 37 uker i dag?;)

Back
Topp