❤️Jubel-tråd❤️

Jubler for 5 uker i dag! fortsatt ingen tegn til spontanabort (klarer ikke unngå å være litt redd for det), fint å vite at faren for det synker masse hver uke :D

sendt fra mobilen via BV-appen

Jubler for 5 uker i dag! fortsatt ingen tegn til spontanabort (klarer ikke unngå å være litt redd for det), fint å vite at faren for det synker masse hver uke :D

Jubler for det samme som deg! Drømte at jeg plutselig begynte å fossblø, åh det var så deilig å våkne opp å innse det var et mareritt.. Men måtte løpe på do å sjekke selvfølgelig !

Jubler for det samme som deg! Drømte at jeg plutselig begynte å fossblø, åh det var så deilig å våkne opp å innse det var et mareritt.. Men måtte løpe på do å sjekke selvfølgelig !

Jeg hadde samme marerittet som deg natt til fredag forrige uke, og våknet av at jeg trodde jeg hadde mensen. Gleden var derfor enorm da jeg få minutter etter testet positivt for graviditet :D

Fant denne ang spontanabort

Sjanse for spontanabort:
25 – 30 % risiko fra unnfangelse
15 % sjanse fra ca. uke 3.
8 % sjanse fra uke 6.
5 % sjanse fra uke 8
2 % sjanse fra uke 9
mindre enn 1 % sjanse fra 12 uke

Jubler over at mensen ikke kom i dag på IKM! :D

Jubler for at cb digital er der den skal være :)
1396570988273.jpg
4+4

♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)

Jubler for 6 uker idag, og at jeg nå går inn i den syvende uken :) :) halvveis til første mållinje :p

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3

Jubler for 6 uker idag, og at jeg nå går inn i den syvende uken :) :) halvveis til første mållinje :p

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3
Gratulerer med 6 fullgåtte uker :) :)

Jubler over at jeg skal fortelle mamma idag!!!! :-)

Sent from my iPhone using BV Forum
Spennende!!! :) :)

Hvor langt er du på vei?

Vi skal vente hvertfall 7-8 uker til. Føles som en evighet til.

Jubler fordi matlysten min er tilbake i dag!
Det løstnet da jeg fikk i meg middag i går.. om-nom maaat!

Så i dag har jeg spist en stor cookie, en appelsin, dukket ananasjuice, en stor kopp kaffe (bodum thermokopp), to skiver brød med leverpostei og rødbeter, alle vitaminene mine og en munkholm. Dessert to ruter Lindt sjokolade!

Spennende!!! :) :)

Hvor langt er du på vei?

Vi skal vente hvertfall 7-8 uker til. Føles som en evighet til.

6uker! Det er veldig tidlig jeg vet det men hun kommer idag og skal bo med oss til over påskeferien, inkludert en lang hyttetur, så umulig å skjule. Gleder meg:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg jubler over at jeg fikk vondt i puppene når jeg hoppet opp og ned :D ( Okei, jeg hoppet opp og ned for å sjekke om de var ømme, haha)

❤️ Desember 2014 ❤️

Prøver å juble for at ifølge mine beregninger er jeg 5 uker i dag :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Back
Topp