❤️IKM uke 48❤️

Nå kjenner jeg skikkelig korsryggsmerter og mensenvondt! så da er ho her vel i løpet av noen timer :'(
 
Æsj, to dager etter IKM og fortsatt negativ test. Har fått litt mer brunlig utflod (beklager detaljene! :p ) så da tror jeg håpet er ute denne pp.

Hva skal jeg sette som syklusdag 1? Burde jeg vente og se til tr er her på ordentlig, eller første dag med spotting (som var en dag før IKM, men veldig lite farget)?
 
Æsj, to dager etter IKM og fortsatt negativ test. Har fått litt mer brunlig utflod (beklager detaljene! :p ) så da tror jeg håpet er ute denne pp.

Hva skal jeg sette som syklusdag 1? Burde jeg vente og se til tr er her på ordentlig, eller første dag med spotting (som var en dag før IKM, men veldig lite farget)?
CD 1 er første dag med blødning, spotting telles som nåværende syklus :)
 
Dagens test hostet opp noe skyggelignende strek.
IMG_20161203_085949.png


Tok en til fra et annet merke, dukket sannlig opp en skyggestrek der og (jeg har super streksyn)
IMG_20161203_094406.png


I negativ:
IMG_20161203_094659.png


Hva tenker dere? Jeg jubler ikke helt enda da det er mye skyggestreker og sjansen for kjemisk er ganske stor så tidlig!
 
Mange spirer i uke 48 og augustbarn<3

Lørdag 3.des
*Frk1991 - pp4 - b1
*Kristinawe - pp5 - b1
*TH85 - pp2 etter SA
*Krøllefløff - pp? - b4

Søndag 4.des
*Blue_ - Pp2 etter MA - pp1 etter kjemisk - b2

Gravid[emoji173]️
*Lille Lykke
*Camilla_91
*Nimmelim
*Prøvelykke92
*Vause
*Kmille
*Livlaga
*Førstebaby2017?
*Augustjente86
*Ønskjestjerna
*Mamiami
*Spire2017??

TR:mad:
*vilblimamma87
*Lotepus
*Glad sau
*Phi93
*Appelsin12
*MammaEli
*Linni_ønsker_liten
*Katta
*Malle90
*rjente22
*Nøttelita
*Babysyk91
*Arkitekten123.
*MiniMa
*Maybeast
*LilleTusta

Forbi IKM
*PrøverIgjen
*B-gjengen
*MammaTilToPrinserOg...
*Jentemedbaby
*Frøyaprøverlykken
*Lillebollj

Hvordan går det med dere andre???
 
Huff denne syklusen var laaang! på hele 38 dager :( vet jo tid jeg får mensen pga eggløsningen! det er alltid 14 dager etter dagen med slim! men eggløsningen er jo forskjellige dager for hver syklus :( så vet jo ikke hvilken ikm jeg skal inn i :(
 
Mange spirer i uke 48 og augustbarn<3

Søndag 4.des
*Blue_ - Pp2 etter MA - pp1 etter kjemisk - b2

Gravid[emoji173]️
*Lille Lykke
*Camilla_91
*Nimmelim
*Prøvelykke92
*Vause
*Kmille
*Livlaga
*Førstebaby2017?
*Augustjente86
*Ønskjestjerna
*Mamiami
*Spire2017??

TR:mad:
*vilblimamma87
*Lotepus
*Glad sau
*Phi93
*Appelsin12
*MammaEli
*Linni_ønsker_liten
*Katta
*Malle90
*rjente22
*Nøttelita
*Babysyk91
*Arkitekten123.
*MiniMa
*Maybeast
*LilleTusta

Forbi IKM
*PrøverIgjen
*B-gjengen
*MammaTilToPrinserOg...
*Jentemedbaby
*Frøyaprøverlykken
*Lillebollj
*Frk1991
*Kristinawe
*TH85
*Krøllefløff

Hvordan går det med alle i dag?:)
 
Da sier jeg takk for meg og uke 48. Den har vært innholdsrik og lang:) :/ Ønsker alle med positiv test masse lykke til videre:) Også får vi andre ta oss litt akevitt til sengekosen i førjula:p
 
Da sier jeg takk for meg og uke 48. Den har vært innholdsrik og lang:) :/ Ønsker alle med positiv test masse lykke til videre:) Også får vi andre ta oss litt akevitt til sengekosen i førjula:p

Ønsker deg masse lykke til med "spiremaking" og så får du virkelig nyte den akevitten mens du enda kan *hjerte*.
 
Back
Topp