❤️IKM UKE 17 ❤️

En tråd i 'Vi som prøver / Før svangerskapet' startet av EvaSofie, 21 Mar 2020.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
Tags: Add Tags
  1. EvaSofie Betatt av forumet

:greet025
    Da er det siste mulighet for oss med ikm denne uka å få baby i 2020, og hvor koselig hadde det ikke vært med et desemberbarn? eller tidlig på nyåret?❤️

om det er noe du lurer på bare skriv i denne tråden så svarer jeg så godt jeg kan❤️

skriv dere opp slik:

Evasofie - 26 - pp4 - B2 - EL 11/4 - IKM 22/4

♡︎ pp står for hvilken prøveperiode du er i
    ♡︎B står for hvilket barn i rekka du prøver på
    ♡︎EL står for når du venter eggløsning
    ♡︎IKM er når du venter tante menstruasjon

❥ Mandag 20.April
    Andie19 - 26 - pp14 - B1 - EL 7/4 - IKM 20/4
    ❥ Tirsdag 21.April

❥ Onsdag 22.April

Evasofie - 26 - pp4 - B2 - EL 11/4 - IKM 22/4
    1993babydrøm2020 - 27 år - pp3 etter bo - B1 - EL 8/4 - IKM 22/4
    Snøblomst - 30år - PP4 - B2 - EL usikkert - IKM ca. 22/4
    Lille_My_ - 26 - PP5 - B1 - EL 07.04 - IKM 22.04

❥ Torsdag 23.April
    maggie86-33-pp5 etter sa-B1-el 8/4-ikm23/4
    **POPPSI** - 30 - pp2 - B3 - EL 9/4 - IKM 23/4
    eleonora - 28 år - PP4 - B1 - EL 10.04 - IKM 23.04
    ❥ Fredag 24.April

❥ Lørdag 25.April

Frøkna17- 28 år - PP4 - B4 - EL 8.04 - IKM 25.4
    ❥ Søndag 26.April

☀︎︎Usikker IKM ☀︎︎

RosaGull - 31år - P7 (?) - B0 - El - 03.04 - IKM 19.04(?)
    ❤︎ Gravid ❤︎

☹︎ TR (Tante Rød)

• Liker Liker x 1
    Last edited: 27 Mar 2020 kl 20:47
  2. Andie19 Flørter med forumet

Andie19 - 26 - pp14 - B1 - EL 7/4 - IKM 20/4

• Hjertelig Hjertelig x 2
  3. EvaSofie Betatt av forumet

velkommen skal du være
    ❤️ satser på baby på oss!

• Hjertelig Hjertelig x 1
  4. 1993Babydrøm2020 Forelsket i forumet Vi som prøver :) ❤️ Augustlykke 2020 ❤️

1993babydrøm2020 - 27 år - pp3 etter bo - B1 - EL 8/4 - IKM 22/4
    Håper det går denne pp! Nå synes jeg ting begynner å ta lang tid.. veldig lei. Gått gjennom kjemisk og bo, og nå ser det ut som det tar tid å bli gravid igjen. Ble gravid på pp2 etter pilleslutt og pp1 etter kjemisk. Men ette bo er jeg nå i pp3! Vi er begge unge og friske. Har ingen barn fra før men regnet med at det ville gå fint. Legene sier vel vi har gode sjangser siden vi har klart å bli gravide, men nå er jeg bare lei motgang. Ja vet mange har prøvd myyye lengre enn oss, men må bare klage litt :hungover:
    Klar for ny pp å denne gang skal det gå!

5. EvaSofie Betatt av forumet

skjønner godt du klager, det du har gått igjennom er veldig kjipt, og det er veldig slitsomt å prøve på baby! man opplever så mange skuffelser og falske håp:( håper det klaffer for dere og at det blir et lite desembermirakel på dere!❤️

6. Andie19 Flørter med forumet

Ja, nå er det på tide ❤️

7. 1993Babydrøm2020 Forelsket i forumet Vi som prøver :) ❤️ Augustlykke 2020 ❤️

Hva gjør dere denne pp for at det skal klaffe? Her blir det temping og el tester som forrige pp. Bestilt babyklister noen med erfaring der ? Grapefruktjuice før el og ananas i dpo land :angelic: andre ting dere skal gjøre?

8. EvaSofie Betatt av forumet

jeg skal prøve meg på temping og tar eltester som vanlig. når cd begynner du tempinga?

9. 1993Babydrøm2020 Forelsket i forumet Vi som prøver :) ❤️ Augustlykke 2020 ❤️

Litt usikker, vurderer å tempe fra første dag etter mens :happy: du da ?

10. EvaSofie Betatt av forumet

tenker samme:)

11. Andie19 Flørter med forumet

Jeg skal tempe, teste og ta Bisolvon (slimløsende). Bisolvon tok jeg når jeg ble gravid i Februar :)

12. Snøblomst Glad i forumet Septemberhjertene 2018

Snøblomst - 30år - PP4 - B2 - EL usikkert - IKM ca. 22/4

13. Snøblomst Glad i forumet Septemberhjertene 2018

Jeg tenkter å tempe denne syklusen hvis jeg husker det. Er så lei av å ikke vite om EL har vært eller ikke :)

• Liker Liker x 2
  14. Nutte Flørter med forumet

Hopper inn fra ikm gruppe 14. Har prøvd både ananas og grapef.juice uten at det funka:( Nå er jeg i pp7 og prøver babyklister for første gang! Er i dag dpo 6. Hatt mye murringer og en følelse av tung livmor siden el:wacky: Så det skjer definitivt noe der nede, så håper det har en positiv effekt:rolleyes: Blir spennende å se om det klaffer denne ganga:smiley-angelic001

15. Duni92 Blir kjent med forumet

:smiley-ashamed004Noen som ser strekene? Tør ikke å håpe for mye, men blir litt gira..

Vedlagte filer:

16. 1993Babydrøm2020 Forelsket i forumet Vi som prøver :) ❤️ Augustlykke 2020 ❤️

Så spennende! Hold meg oppdatert! Kjøpt babyklister nå å håper det kommer til denne pp! :nailbiting:

17. Nutte Flørter med forumet

Jeg bestilte fra mecindo og det tok 8 dager før jeg fikk den (6 arb.dager). Håper du rekker å få den!:) Skal prøve å huske på å stikke innom her igjen:joyful:

18. 1993Babydrøm2020 Forelsket i forumet Vi som prøver :) ❤️ Augustlykke 2020 ❤️

Jeg kjøpte på helsehelse.dk :p

• Liker Liker x 1
  19. Lille_My_ Blir kjent med forumet

Lille_My_ - 26 - PP5 - B1 - EL 07.04 - IKM 22.04

Fikk svaaaak positiv test i går morges, men dessverre endte det i kjemisk og jeg begynte å spotte senere på dagen - og nå er TR her for fullt! :( var skikkelig lei meg i går, men nå er det bare å brette opp ermene og forsøke på nytt! :love2

Håper for oss alle denne gangen :Heartpink

I forrige PP tok jeg solvipect og grapefruktjuice fra etter TR til EL, men merket ikke noen forskjell mtp EL slim. Så usikker på om jeg skal gidde å gjøre det denne PP’en :p

20. Snøblomst Glad i forumet Septemberhjertene 2018

Så dumt med kjemisk, vet hvordan du har det :(

Håper spesielt for dere som prøver på første barn :Heartred

Del denne siden