❤️Februartråden❤️

11 julegaver ferdig
Så jeg ligger litt foran skjems heldigvis :)
Planen var 4 i mnd for da er jrg ferdig til 1 nov
 
Mon tro om snøfresere er på tilbud noen gang? Eventuelt kjøpe brukt, det går jo selvfølgelig også ann for å få råd :happy:

Brukt kan være en god ide, i tillegg til at det sikkert er på tilbud sånn når sesongen er over.
 
Skal ha tre unger ut i bilen om litt og kjøre to til skole og en på bhg før jeg drar på jobb, bare avventer bittelitt så de har låst opp skolen når vi kommer, for de som ikke har Sfo låses ikke døra opp før 8.20.
Vi går 8.15 vi, da er det noen minutter til det ringer inn. Her låses det ikke opp før 8.30 for 2-7 trinn. 1 er låst opp for de har Sfo også på samme sted
 
Er så glad for at det er mannen som leverer barna hver dag, spesielt nå det er så kaldt. Føler meg litt som en eremittkreps der jeg ordner og sender barna med mannen, for så å krype tilbake til den varme, gode senga mi en time eller to til :joyful:

Hørtes deilig ut
 
Er så glad for at det er mannen som leverer barna hver dag, spesielt nå det er så kaldt. Føler meg litt som en eremittkreps der jeg ordner og sender barna med mannen, for så å krype tilbake til den varme, gode senga mi en time eller to til :joyful:
Haha, du er smart :p

Her må jeg nok opp og få levert før jeg kan krype ned under et par pledd på sofaen :p
 
Back
Topp