❤️ Uke 49 ❤️

I går var det nye slim, og i dag sto det «høy» på EL appen etter El testen, så spennende dager dette:) krysser alle fingrene for en positiv test i førjulsgave:smug:
 
Last edited:
Dagens eggløsningstest utenpå og inni :) Aksjer i går, men av div praktiske årsaker tror jeg ikke vi får til aksjer 3-4 dager på rad. Hvilken dag ville dere prioritert? Og hvis f eks egget slipper i dag, vil testen være negativ i morgen da?
 

Vedlegg

  • 20221122_063633.jpg
    20221122_063633.jpg
    783,7 KB · Visninger: 39
  • 20221122_063744.jpg
    20221122_063744.jpg
    508,4 KB · Visninger: 36
Dagens eggløsningstest utenpå og inni :) Aksjer i går, men av div praktiske årsaker tror jeg ikke vi får til aksjer 3-4 dager på rad. Hvilken dag ville dere prioritert? Og hvis f eks egget slipper i dag, vil testen være negativ i morgen da?
Tester du én eller flere ganger daglig? Med positiv test i dag, slipper egget mest sannsynlig i morgen. Men om du ikke tester på kvelden, kan peak’en ha vært i går og el er i dag. Jeg ville nok prioritert å legge aksjer i dag også, men i morgen skal nok også gå fint :)
 
Da er det peak her og :D

Og snaaaart DPO land! Den lengste ventetiden som er :hilarious: med min selvkontroll på testing så kommer nok den første til å ryke 7 dpo, haha.
 

Vedlegg

  • CF1753FD-7D00-411D-B983-D740FC393548.jpeg
    CF1753FD-7D00-411D-B983-D740FC393548.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 29
Tester du én eller flere ganger daglig? Med positiv test i dag, slipper egget mest sannsynlig i morgen. Men om du ikke tester på kvelden, kan peak’en ha vært i går og el er i dag. Jeg ville nok prioritert å legge aksjer i dag også, men i morgen skal nok også gå fint :)
Takk for svar :) Tester kun om morgenen. Så da kan vel som du sier peaken ha skjedd på de 24 timene fra i går til i dag ja. Jeg har flere digitaltester så jeg kan forsåvidt teste i kveld. Hvis det blir smiley da også, betyr det at eggløsningen sannsynligvis ikke har skjedd enda? :) tenkte digitaltest skulle være så enkelt, men jammen dukker det opp spørsmål til de også haha.
 
Her var el i går eller så er kroppen bare kokko og ikke klarte å slippe egget for testene er påtur å bli positive igjen :think005
Monitoren viser høy, men fikk den først på lørdag og prøvde å jukse til med testing på den og første dag med tillatt testing var i går. Den viste Høy i går og i dag. Så tror nok kanskje egget ikke slapp?

Godt jeg skal til fastlegen på torsdag for å få henvisning til fertilitetsjekk
 

Vedlegg

  • 14D33C8D-9A1D-4864-B6FD-528325160C6C.jpeg
    14D33C8D-9A1D-4864-B6FD-528325160C6C.jpeg
    1 MB · Visninger: 34
Jeg ble ringt av C-medical i går og fikk time hos gyn der på torsdag :D Hos henne jeg opprinnelig ville til, så er superglad for det. Ringte Volvat og avlyste timen jeg hadde der på torsdag!

Forventer eggløsning om 3 dager (på fredag), så er skikkelig spent på hva hun ser på ultralyden om 2 dager!! Vi har lagt aksjer omtrent daglig i dagene før, under og etter eggløsning, ca 8-10 dager på rad :p Men det har vært fordi begge har vært så kåte, ikke pga vi prøver. Denne mnd her skal vi prøve med sjeldnere kanskje. La inn aksjer på søndag, i dag, tenkte kanskje torsdag, fredag og lørdag også. Men vet ikke om det er dumt å hoppe over onsdag..
 
Jeg ble ringt av C-medical i går og fikk time hos gyn der på torsdag :D Hos henne jeg opprinnelig ville til, så er superglad for det. Ringte Volvat og avlyste timen jeg hadde der på torsdag!

Forventer eggløsning om 3 dager (på fredag), så er skikkelig spent på hva hun ser på ultralyden om 2 dager!! Vi har lagt aksjer omtrent daglig i dagene før, under og etter eggløsning, ca 8-10 dager på rad :p Men det har vært fordi begge har vært så kåte, ikke pga vi prøver. Denne mnd her skal vi prøve med sjeldnere kanskje. La inn aksjer på søndag, i dag, tenkte kanskje torsdag, fredag og lørdag også. Men vet ikke om det er dumt å hoppe over onsdag..
C-Medical på Majorstuen? Jeg var der i går :D
 
C470647B-9658-4E55-B9B8-CA8CD4921501.jpeg

Dette er så rart. Bruker bestandig ha positive EL tester 2-3 dager, nå varte det ikke mange timer en gang. Så blir faktisk usikker på om den vil stige igjen. Vi legger inn aksjer just in case. Men håper virkelig jeg får eggløsning denne måneden, for det kom ikke forrige måned :angelic:
 
Back
Topp