Da har jeg endret degKan gjerne endre min til 17., det stemmer nok litt bedre![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da har jeg endret degKan gjerne endre min til 17., det stemmer nok litt bedre![]()

Tenk hvis du føder 20.07.20 kl 20.20Ca. 20.juli - Sykehuset Namsos
![]()

Så gøy! Har samme termin og sykehus17 juni St Olavs Trondheim![]()

Nå fikk jeg tårer i øynene, har sett deg så mye inne på prøveforumet og nå er du endelig gravidLister meg inn her. Livredd etter 3,5 år prøving og mange prøverørsforsøk, første gang med positiv test og om det går veien blir termin: 5/7-2020, og fødested blir vel Ahus![]()
Dette skal gå veien!! velkommen hit 
Tusen takk <3Nå fikk jeg tårer i øynene, har sett deg så mye inne på prøveforumet og nå er du endelig gravidDette skal gå veien!! velkommen hit
![]()
Wow! Så utrolig hyggelig! Gratulerer SÅ masse!Lister meg inn her. Livredd etter 3,5 år prøving og mange prøverørsforsøk, første gang med positiv test og om det går veien blir termin: 5/7-2020, og fødested blir vel Ahus![]()
Dette var fine greier!Lister meg inn her. Livredd etter 3,5 år prøving og mange prøverørsforsøk, første gang med positiv test og om det går veien blir termin: 5/7-2020, og fødested blir vel Ahus![]()