❤️ Terminliste for Julijentene ❤️

Status
Stengt for ytterligere svar.
31 juli eller 4-5aug. St. Olavs
 
Kan ta meg av listen. 17. juli
 
Jeg er registrert litt feil. Står Lotto85, nicket er Lollo85. Termin 3.juli. Har fått fødeplass på Riksen, og det ser ut til å bli en liten jente
 
Jeg er registrert litt feil. Står Lotto85, nicket er Lollo85. Termin 3.juli. Har fått fødeplass på Riksen, og det ser ut til å bli en liten jente
OJ! Det var ikke meningen. Beklager, endret nå!
 
Steike, har vi samme termin da? Hvor langt var du på vei? Og hvor lang syklus hadde du?:)
Nei det er jo det, er bare 12+6 :hilarious: tror kanskje hun praktiserer den korte «tellemetoden» i svangerskapslengden. Får vente til den offisielle terminen etter OUL :p hadde 30 dagers syklus nå før graviditeten!
 
Nei det er jo det, er bare 12+6 :hilarious: tror kanskje hun praktiserer den korte «tellemetoden» i svangerskapslengden. Får vente til den offisielle terminen etter OUL :p hadde 30 dagers syklus nå før graviditeten!
Altså hva faen. Og jeg er 14+0.... hadde 25dagers syklus da, spiller jo endel inn. Vet gynekologen brukte den lange metoden. Men startet å telle rundt 3+noe så kan ikke være helt på bærtur:p men ja, veldig spent på OUL. Syns alikevell det er stort sprik:p
 
Jeg kan oppdateres til at jeg venter jente :happy::wav:Heartbigred forløbig termin fortsatt 18.07 inntill jeg har tatt ultralyd uke 18. 17.februar
 
Altså hva faen. Og jeg er 14+0.... hadde 25dagers syklus da, spiller jo endel inn. Vet gynekologen brukte den lange metoden. Men startet å telle rundt 3+noe så kan ikke være helt på bærtur:p men ja, veldig spent på OUL. Syns alikevell det er stort sprik:p
Ja, akkurat :hilarious::hilarious: en skal vel helst forholde seg til hvor langt fosteret er, og ikke ut fra mens. Er jo det de gjør på ultralyden :happy:
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp