Lykkeliten_snart_to
Andre møte med forumet
Lykkeliten_snart_to: foreløpig termin ut fra forrige mens 7/2-18, Ringerike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den ser jeg. Tenkte på om det var noe galt med ahus? Selv kan jeg velge mellom ahus og Kongsvinger. Men ahus er nærmere.
Mitt neste valg hadde nok blitt Kongsvinger! Veeeeeldig bra fødeavdeling faktisk [emoji7]nærmeste for meg er også ahus, men litt kjøring gjør ikke noe
Desverre. men vet ei som er jordmor der som er ei herlig dame! Håpe du får henne, for da vet jeg du er i trygge hender [emoji7]nei er nok flere gode og dyktige der også skal du se [emoji173]️men skal sies at Kongsvinger har myyyye mer tid enn mange andre sykehusMye å tenke på når man skal ha sin første. Hører sjeldent noe bra om ahus dessverre [emoji29]
Desverre. men vet ei som er jordmor der som er ei herlig dame! Håpe du får henne, for da vet jeg du er i trygge hender [emoji7]nei er nok flere gode og dyktige der også skal du se [emoji173]️men skal sies at Kongsvinger har myyyye mer tid enn mange andre sykehus
Hei. Jeg kan tas bort fra lista. Det gikk ikke riktig veien denne gangen, men min tur kommer sikkert senere Gratulerer til alle dere andre og kos dere i månedene fremover. <3
Hei. Jeg kan tas bort fra lista. Det gikk ikke riktig veien denne gangen, men min tur kommer sikkert senere Gratulerer til alle dere andre og kos dere i månedene fremover. <3