❤️ Terminliste desember 2019 ❤️ *gammel*

Status
Stengt for ytterligere svar.
Bruker det å være så stor forskjel?
Bruker ofte å være litt mer stille i desember-gruppene :) Tror mange hopper over en pp fordi de helst ikke vil ha så sent på året. Men det varierer jo fra år til år og hvem som blir med i gruppene hvor aktive de blir

I starten, når vi begynte å prøve, så tenkte jeg også at jeg ville unngå desemberbaby. Men alt det forandret seg når jeg oppdaget at det å bli gravid ikke var gjort på 1-2-3. Nå er jeg bare overlykkelig over at jeg ble gravid - selv om termin er 26/12! :love017

Bruker ofte å være litt mer stille i desember-gruppene :) Tror mange hopper over en pp fordi de helst ikke vil ha så sent på året. Men det varierer jo fra år til år og hvem som blir med i gruppene hvor aktive de blir
Vi også tenkte jo at desember var upraktisk. Men nå som ting ble anderledes så er det helt fint med desember lykke. Tidenes beste julegave :)

Ja, jeg har også fått inntrykk av det. For min del så var det aldri et alternativ å hoppe over, alt for utålmodig! :hilarious: I tillegg synes jeg tanken på en liten nyfødt i juletida høres helt magisk ut. Nå har jeg ikke barn fra før, men jeg tenker at det er fordeler og ulemper med alle måneder. Får man barn midt på sommeren, så har den bursdag når alle er på ferie, f.eks. Jeg er bare overlykkelig over å være gravid, og dersom dette blir noe av så blir det den beste julefeiringen noensinne :D

Ja, jeg har også fått inntrykk av det. For min del så var det aldri et alternativ å hoppe over, alt for utålmodig! :hilarious: I tillegg synes jeg tanken på en liten nyfødt i juletida høres helt magisk ut. Nå har jeg ikke barn fra før, men jeg tenker at det er fordeler og ulemper med alle måneder. Får man barn midt på sommeren, så har den bursdag når alle er på ferie, f.eks. Jeg er bare overlykkelig over å være gravid, og dersom dette blir noe av så blir det den beste julefeiringen noensinne :D
Ja, var ikke noe spørsmål om å hoppe over en periode her heller :) Og det er vi så glade for! Prøvd i over ett år og mistet på veien så vil vi ikke hoppe over en sjanse for gullegget! Som jeg tror og håper at det er :D Helt sant, beste julegaven noensinne dette!

Ja, var ikke noe spørsmål om å hoppe over en periode her heller :) Og det er vi så glade for! Prøvd i over ett år og mistet på veien så vil vi ikke hoppe over en sjanse for gullegget! Som jeg tror og håper at det er :D Helt sant, beste julegaven noensinne dette!

Så enig :Heartbigred

Terminliste for desember. Skriv gjerne også hvor i landet, kanskje vi blir flere på samme plass? :Heartpink

Terminkalkulator HER

30.11
:Heartred Scarlett -
Hordaland
:Heartred Førstings - Telemark

01.12 1.advent
:Heartred LittleWonders
:Heartred HopeStar -
Hedmark
:Heartred Line 02 - Sørlandet
:Heartred Bille - Hordaland
:Heartred FruUndercover

02.12
:Heartred Adventsbarn 19 -

03.12
:Heartred Jeah -
:Heartred DueDec19 -
Sørlandet

04.12
:Heartred Linda160484 - Nordland
:Heartred Pust
:Heartred Kitty2019
:Heartred Abstract83 -
Trøndelag
:Heartred Svimla

05.12
:Heartred Alysssasassa
:Heartred Nøttelita

06.12
:Heartred Drømmeromnr2 -
Rogaland
:Heartred Fionnu - Rogaland
:Heartred McFlurry - Rogaland

07.12
:Heartred Milla_mor
:Heartred Zionnas -
Oslo
08.12 2. advent
:Heartred

09.12
:Heartred FrøkenVims
:Heartred FruAlve -
Troms

10.12
:Heartred Kantarell

11.12
:Heartred 32jente -
Oslo
:Heartred Kolbu95

12.12
:Heartred 3blir4idesember -
Østfold
:Heartred Ingridsofie

13.12

14.12

15.12
3. advent
:Heartred Pipps - Nordland

16.12

17.12
:Heartred Paikaka
:Heartred Mammatiltogutter987 -
Oppland

18.12
:Heartred Nervøs -
Oslo

19.12
:Heartred Ceme -
Hordaland

20.12
:Heartred Lolol

:Heartred Haffani

21.12
:Heartred Aprilbarn14

22.12
4. advent
:Heartred Lilla2103 - Oslo

23.12

24.12
Julaften
:Heartred Desembermamma2019 -
Vestfold
:Heartred Høst

25.12
:Heartred MHP1990 -
Østfold

26.12
:Heartred Turkistliv -
Møre og Romsdal
:Heartred Lundefugl28 - Telemark
:Heartred ~Ønskebarn2017 - Rogaland
:Heartred Amalje - Nordland

27.12
:Heartred Spinam -
Møre og Romsdal
28.12
:Heartred Smultring
:Heartred Kattedama

29.12
:Heartred Stinky -
St.Olavs
30.12
:Heartred Sekiro -
Bærum

31.12 Nyttårsaften
:Heartred Desemberspire2019
:Heartred Napp -
Tromsø
:Heartred Førstegangsnervøs - Drammen

Quote meg hvis jeg misser noe :)
Oppdatert 19/4 10:20
Fikk to streker for aller første gang i mitt liv idag! IVF, første forsøk. Ifølge kalkulatoren blir det 30. desember! To uker gravid idag (siden befruktning).

Fikk to streker for aller første gang i mitt liv idag! IVF, første forsøk. Ifølge kalkulatoren blir det 30. desember! To uker gravid idag (siden befruktning).
Gratulerer så mye! Velkommen inn hit til oss. Kjempeglad på dine vegne!

Så gøy å se det har klaffet for deg! Fulgte dagboka di på skjult da jeg prøvde sist. :)

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp