Kennydaddy
Andre møte med forumet
Kennydaddy / 33 / B1 / Skien / 12.07
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke fjernet, det ble laget ny liste etter ordinær ULHei Ser jeg har blitt fjernet fra terminlisten.
Drikkeflaske - 34 - B1 - Ahus Nordbyhagen - 11.07.
Tiden har gått så fort nå de siste ukene! Gleder meg veldig til lillegutt melder sin ankomst Bare teller ned dagene nå til permisjonen starter. Det begynner å tære på kroppen, så det skal bli godt med litt fri!@martine91 Bare 1 måned til termin for deg nå
Jaa, det går fort På godt og vondtTiden har gått så fort nå de siste ukene! Gleder meg veldig til lillegutt melder sin ankomst Bare teller ned dagene nå til permisjonen starter. Det begynner å tære på kroppen, så det skal bli godt med litt fri!
Ikke lenge igjen for din del heller Tenk at snart sitter vi begge med hver vår baby
Håper det går bra med deg!Jeg hadde termin 16.07, men skal settes i gang i morgen tidlig! Hadde man bare visst hva man går til...
Lille Annbjørg kom til på ettermiddagen tirsdag 9. juli Ble en langvarig og smertefull prosess før hun ble tatt med sugekopp. Men det er rart hva man glemmer når man får nurket i hendene!Håper det går bra med deg!
Uff, så synd at det ble en tøff fødsel. Veldig glad for at du endelig har nurket i armene dine! Kjenner følelsen, det gjør virkelig opp for all smerte. Nyt! Gratulerer så myeLille Annbjørg kom til på ettermiddagen tirsdag 9. juli Ble en langvarig og smertefull prosess før hun ble tatt med sugekopp. Men det er rart hva man glemmer når man får nurket i hendene!