❤️ Junidamenes viktigste tråder ❤️

M

Moderator Irene

Guest
Kan vi få festet skravletråden her?:)
 
Symptomtråd også?
 
Kjenner at jeg er veldig amatør her, men gleder meg til fortsettelsen :)
 
Hehe her er jo nesten alle trådene våre :p Tenker at hvis man skal holde det ryddig må vi velge ut de viktigste, de som noe man kommer tilbake til gang på gang, og som alle nye vil innom :)
 
Jeg prøvde å lete frem de som kan være nyttige utover også, ikke at det blir laget en ny hver gang en eller annen lurer på noe, men at det er lettere å finne igjen det som har vært sagt her fra før om temaet.
Det er utrolig mange sider med tråder allerede så det blir håpløst å finne dem igjen. Brukte lang tid på å finne disse og tro meg - det er MANGE tråder her inne.
 
Jeg prøvde å lete frem de som kan være nyttige utover også, ikke at det blir laget en ny hver gang en eller annen lurer på noe, men at det er lettere å finne igjen det som har vært sagt her fra før om temaet.
Det er utrolig mange sider med tråder allerede så det blir håpløst å finne dem igjen. Brukte lang tid på å finne disse og tro meg - det er MANGE tråder her inne.
Man kan søke på innhold også...
 
Man kan søke på innhold også...
Da er det noe mer søkegreier jeg ikke har funnet ut av for når jeg har prøvd å søke så får jeg opp en lang liste som ikke er på juni og det tar evigheter å finne den tråden jeg er ute etter...
 
Da er det noe mer søkegreier jeg ikke har funnet ut av for når jeg har prøvd å søke så får jeg opp en lang liste som ikke er på juni og det tar evigheter å finne den tråden jeg er ute etter...
Det er ett søkefelt her inne på juni forumet,ligger øverst:)
Ihvertfall på appen:)
 
Det er ett søkefelt her inne på juni forumet,ligger øverst:)
Ihvertfall på appen:)
har på pc bare funnet felles søkemotor og da har jeg ikke klart å avgrense til vårt underforum dessverre.
 
har på pc bare funnet felles søkemotor og da har jeg ikke klart å avgrense til vårt underforum dessverre.
Tror det skal være mulig på pc og. Skal se om jeg får sett på det senere.
 
Beklager sein oppdatering fra min side, men nå skal alt være på stell øverst. :)
 
Back
Topp