❤️~JUBELTRÅD~❤️

Jubler for at det er fredag, og i morgen skal vi ikke stresse med noe!!!
Jentene skulle pynte seg i dag til barnehagen. så vi stod opp kl 0600 hele gjengen. å begynnte å krølle hår. å finne frem penklær. og jeg måtte ordne meg, for jeg skal også til barnehagen litt senere i dag. så jeg sminka meg litt. så gikk jeg å spydde litt. så retta vi ut håret. så spydde jeg litt. så var vi klare til å dra. så nå sitter jeg her da. på jobb... å prøver å holde øynene åpne, å tenker. DET ER FREDAG. i mårra KAN Dere sove litt lenger enn til 0600.....
 
Jeg jubler fordi jeg kanskje har en antydning til strek på graviditetstestene mine - den nederste er fra i går og de to øverste fra i dag :-) Tidligere når jeg har testet har de vært ultrahvite - så kanskje det er et lite håp :-) :-) ImageUploadedByBV Forum1382081386.135548.jpg
 
Mo ha ha ha ha. nei vettu,. jeg skal ikke le. ikke enda. for dette unner jeg ingen! ;)
Uff ikke jeg heller det kan ikke være noe godt. Er glad jeg har sluppet unna enn så lenge selv om jeg kjenner at det kommer til å slå til snart :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Jeg jubler fordi jeg kanskje har en antydning til strek på graviditetstestene mine - den nederste er fra i går og de to øverste fra i dag :-) Tidligere når jeg har testet har de vært ultrahvite - så kanskje det er et lite håp :-) :-) Vis vedlegget 35785
Gratulerer :D


Sent from my iPad using BV Forum
 
Jubler for 7+0 :-D Og for ei god natts søvn.

Appen <3

Du...lurer på noe. På min kalkulator står det 7+0 på meg idag, og termin 9.juni. Også står du på terminlisten på 8.juni og sier du er 7+0 idag? Er du ikke 7+1? Selvsagt en bagatell, men bare lurte litt :-) Gratulerer uansett :-)
 
Jubler for 6 uker i følge babyverden på nett, og 5+6 på appen :)

Men noen som vet hvorfor det er forskjell? Og hva som er mest rett?
 
Jeg jubler fordi jeg kanskje har en antydning til strek på graviditetstestene mine - den nederste er fra i går og de to øverste fra i dag :) Tidligere når jeg har testet har de vært ultrahvite - så kanskje det er et lite håp :) :) Vis vedlegget 35785

Du er helt klar gravid! Gratulerer så mye. Jubler for deg i dag!!


Jeg jubler også for at det er fredag og at jeg har fri i dag og har sovet lenge :)
 
Jubler for 6 uker i følge babyverden på nett, og 5+6 på appen :)

Men noen som vet hvorfor det er forskjell? Og hva som er mest rett?
Sniker fra februar14.
Appen regner svangerskapet som 40+2 og på nett regnes det 40+3. Så det er den på nett som er rett :-)

♥Lars Gunnar 06.02.12♥ lillebrøster ventes 07.02.14 ♥
 
Jubler bare fordi jeg føler for å juble :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jubler for svangerskapets 50.dag i dag :D Senere i dag skal jeg si det til mamma. Jeg er så spent!

Appen <3
 
Jeg jubler for å vært gravid i ei uke,ei uke siden første positive test,så lenge har jeg ikke vært gravid før❤️


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jubler for at det er mannen sin tur til å stå opp med godjenta i morgen, så jeg kan sove lenge :)
 
Back
Topp