Jeg håper å få litt mer stigning på de strimmeltestene først, tror jeg. Klarer ikke helt å stole på at det går veien med så svake strimler foreløpigSkal jeg flytte deg på listen?![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg håper å få litt mer stigning på de strimmeltestene først, tror jeg. Klarer ikke helt å stole på at det går veien med så svake strimler foreløpigSkal jeg flytte deg på listen?![]()

Jeg kastet den rett etter jeg tok bildeSer den likte hvit ut når den tørket?

Ja det må vi håpe på! Krysser alt jeg har for degJeg er 10 DPO, hadde virkelig ikke trua tatt de nærmest blendahvite strimlene i betraktning
Får håpe den sitter![]()

Herregud!! Er det muligÅ herregud, den digitale slo ut med sååå svak strimmel
Dette er ny batch fra M/S - slutter på 11, så kanskje de er dårlige på fargestoff også?
Men forventet ikke positiv digital
Vis vedlegget 455318
GRATULERER!!!

Så kos! GratulererÅ herregud, den digitale slo ut med sååå svak strimmel
Dette er ny batch fra M/S - slutter på 11, så kanskje de er dårlige på fargestoff også?
Vis vedlegget 455318
Jeg ser jo en ekstra strek der!!Jeg er bare 4 dpo men hadde el topp i flere dager så mulig el før jeg regner med. dårlig kvalitet på bilde.
Vis vedlegget 455286
Jeg skimter svakt noeSniker her litt, fikk aldri meldt meg inn, men det er 2.syklus etter MA i desember. 8 dpo i dag, føøler jeg ser noe, men jeg vet ikke om det er jeg som er gal
Noen andre som ser? Alle er tatt i dag innen tidsfristen.
Edit: jeg får ikke lagt til flere bilder! Vet ikke hvorfor, noe om at den opplastede filen er for stor til at serveren kan behandle den…
Spennende! Det er mange streker her inne på gang!Ja noen slår ut tidligere og andre senere8 dpo og testinga er igang, egentli helt bortkastet da jeg aldri har fått positiv test før 10 dpo tidligere, men man vet jo aldri
Ingen symptomer, annet en at jeg tidvis er varm og kald, men det kommer nok av progesteron støtten jeg tar.
Veldi fint se at det er kommen positive tester her inne![]()
Bare å holde håpet oppe 
Så ikke noe først, men når jeg så til siden og tilbake så så jeg noe, men kan hende det var den andre streken som satt seg på netthinna8 dpo og jeg kan ikke se noe. Det er heldigvis tidlig enda![]()
Uansett, blir spennende å se de neste dagene!!Neiii så utrolig tullete og morsomt å høre at du merker det på smaken på colaenKjente en del på siden og i korsryggen, det kom først. Det som virkelig gjorde at jeg skjønte at dette kunne være noe var når cola smaka høggAkkurat det samme forrige svangerskap!
På kvelden 8 dpo lukta og smak jeg alt skikkelig sterkt![]()
Og smak og lukt slår inn så tidlig! Tøft!WHAAAAT så sykt kult! Gratulerer! Nå er dere jo mange med streker! Dette er så utrolig gøyÅ herregud, den digitale slo ut med sååå svak strimmel
Vis vedlegget 455318

sååå kjekt å seÅ herregud, den digitale slo ut med sååå svak strimmel
Vis vedlegget 455318
gratulerer så mye
Det var godt å høre at det ikke bare var meg som så det. Har alltid hatt positivt test tidlig som dpo 7 så får vi se om de utvikler seg.Jeg ser jo en ekstra strek der!!

JEG SER JEG SER!!Testet igjen nå, og denne gangen ser gubben også streken!![]()
Synes den er tydeligere nå enn tidligere i dag, OG jeg synes den nederste er tydeligst, og det er vanlig test!
Ser absolutt!Testet igjen nå, og denne gangen ser gubben også streken!![]()
Synes den er tydeligere nå enn tidligere i dag, OG jeg synes den nederste er tydeligst, og det er vanlig test!