❤️ IKM uke 9 ❤️

Sniker her litt, fikk aldri meldt meg inn, men det er 2.syklus etter MA i desember. 8 dpo i dag, føøler jeg ser noe, men jeg vet ikke om det er jeg som er gal:nailbiting:

Noen andre som ser? Alle er tatt i dag innen tidsfristen.

Edit: jeg får ikke lagt til flere bilder! Vet ikke hvorfor, noe om at den opplastede filen er for stor til at serveren kan behandle den…
Jeg skimter svakt noe :pompus: Spennende! Det er mange streker her inne på gang!

8 dpo og testinga er igang, egentli helt bortkastet da jeg aldri har fått positiv test før 10 dpo tidligere, men man vet jo aldri:dance008
Ingen symptomer, annet en at jeg tidvis er varm og kald, men det kommer nok av progesteron støtten jeg tar.
Veldi fint se at det er kommen positive tester her inne:love017
Ja noen slår ut tidligere og andre senere :Heartred Bare å holde håpet oppe :Heartred

Kjente en del på siden og i korsryggen, det kom først. Det som virkelig gjorde at jeg skjønte at dette kunne være noe var når cola smaka høgg :hilarious: Akkurat det samme forrige svangerskap!

På kvelden 8 dpo lukta og smak jeg alt skikkelig sterkt :shy:
Neiii så utrolig tullete og morsomt å høre at du merker det på smaken på colaen :hilarious: Og smak og lukt slår inn så tidlig! Tøft!

Altså, jeg synes at det kan være «noe» der om jeg legger godvilja til, men jeg er skeptisk… Disse testene ga meg en skyggestrek forrige pp og jeg blei så veldig skuffa uansett har jeg kommet meg til CD23 uten tegn til tr enda

Vedlegg

• IMG_4822.jpeg
    IMG_4822.jpeg
    879,1 KB · Visninger: 80
Back
Topp