❤️ IKM uke 9 ❤️

Kan kanskje skimte noe om man legger godviljen til? :shy:
IMG_9666.jpeg

Vedlegg

• IMG_9665.jpeg
    IMG_9665.jpeg
    137,2 KB · Visninger: 49
Jepp:angelic: Men er litt skummelt om jeg er gravid. Så får se hvor mange dager jeg venter før jeg kjøper flere tester. Og hva er oddsen for at vi skal klare det så fort? Og siden jeg mistet 4 ganger før dødfødselen, så forventer jeg egentlig det samme igjen.
Jeg skjønner tankene, og ting blir jo ikke borte av å vente. Om det ikke gir deg noe glede å teste, så lar du det være :Heartred alle må passe på seg selv og gjøre valg som er gode for en :Heartred

Kanskje det er her inne jeg hører til :laughing002
Er på CD32 og ikm er vanligvis på CD27/28. Usikker på hva som har skjedd, men antar jeg har hatt unormalt sein el denne syklusen.
Vi er ikke aktive prøvere, men håper jeg er velkommen her på forumet uansett :smiley-angelic002

Jeg temper til vanlig, men kroppen har vært regelmessig i 18 mnd tross pcos, så da tok jeg tempefri denne syklusen. Gjett om jeg angrer :laughing002 tok en test i går og den viste antydning til svak strek. Jeg har lettblødlige slimhinner i livmoren, så er ekstra utsatt for kjemisk. Tar testen med en klype salt. Den er også fra makesure sin batch 32 som jeg leste et sted ikke var helt optimal.

Testen fra i dag er svakere, tror ikke mobilen fanget opp det lille som var der en gang...
Så spennende! Ikke godt å vite hva man osv forvente da. Typisk at du ikke tempet akkurat denne måneden :banghead::hilarious:

Blenda i dag, og begynner å miste litt håpet. Kjenner ikke tegn til noe som helst :sorry:

Dessuten kom tempdropp i dag, selv med Lutinus. Har egentlig IKM i dag, men så lenge jeg tar Lutinus så blir den utsatt - men føler litt at tempdroppet viser at det ikke gikk. Men samtidig så vet jeg ikke hvor mye man kan stole på temping når jeg tar Lutinus? Jeg har også tatt en Paracet nesten hver kveld nå, pga feber, så mulig det også gjør at basaltemperaturen blir lavere? Vet ikke.

Men har ikke veldig troa sånn jeg hadde for noen dager siden. :sorry:

Nå driver jeg og regner på hvor lenge jeg bør ta Lutinus for å utsette el i april. Hvis jeg slutter på Lutinus si, om to dager, så vil de neste to syklusene føre til termin i desember, noe vi ikke ønsker, og jeg orker ikke vente to sykluser før vi prøver igjen! Så jeg tenker å gå på Lutinus i kanskje en uke til, slik at termindato om to sykluser blir over en uke inn i januar :shy: prøver å klamre fast i den lille kontrollen jeg kan ha, i alt dette som ikke lar seg kontrollere :hilarious:

Også må jeg faktisk legge inn en innsats for å avslutte ammingen. NÅ kjenner jeg at behovet for ny graviditet veldig mye større enn å fortsette å amme.
IMG_1631.jpeg
IMG_1629.jpeg

Blenda i dag, og begynner å miste litt håpet. Kjenner ikke tegn til noe som helst :sorry:

Dessuten kom tempdropp i dag, selv med Lutinus. Har egentlig IKM i dag, men så lenge jeg tar Lutinus så blir den utsatt - men føler litt at tempdroppet viser at det ikke gikk. Men samtidig så vet jeg ikke hvor mye man kan stole på temping når jeg tar Lutinus? Jeg har også tatt en Paracet nesten hver kveld nå, pga feber, så mulig det også gjør at basaltemperaturen blir lavere? Vet ikke.

Nå driver jeg og regner på hvor lenge jeg bør ta Lutinus for å utsette el i april. Hvis jeg slutter på Lutinus si, om to dager, så vil de neste to syklusene føre til termin i desember, noe vi ikke ønsker, og jeg orker ikke vente to sykluser før vi prøver igjen! Så jeg tenker å gå på Lutinus i kanskje en uke til, slik at termindato om to sykluser blir over en uke inn i januar :shy: prøver å klamre fast i den lille kontrollen jeg kan ha, i alt dette som ikke lar seg kontrollere :hilarious:

Også må jeg faktisk legge inn en innsats for å avslutte ammingen. NÅ kjenner jeg at behovet for ny graviditet veldig mye større enn å fortsette å amme. Vis vedlegget 455221Vis vedlegget 455222
Åååh jeg velger å fortsatt ha trua for deg! Håpa sånn at dette skulle ordne seg for oss begge ❤️

Også må jeg faktisk legge inn en innsats for å avslutte ammingen. NÅ kjenner jeg at behovet for ny graviditet veldig mye større enn å fortsette å amme. Vis vedlegget 455221Vis vedlegget 455222
Du kan jo i teorien også vær en dag kortere.. Vanskelig å vite med både sykdom og progesteronstøtte, så må bare vente. Kjeeedelig å vente..

Åhh skjønner deg så godt, men jeg har fremdeles tro på at du kan få en babystrek :Heartpink

Med min maiskolbe kjente jeg nada niks i dpo-land og ble så overrasket da jeg testet positivt. Så det kan jo være tilfelle for deg også. Hvert svangerskap er unikt! :Heartpink

Mtp alder har jo du masse tid (i motsetning til meg), men ang dette med termin i desember så kan det gå alle veier.. du kan fint føde i november og oktober for den saks skyld. Like mye som med termin i januar så kan du føde i desember. Man vet jo aldri. Bare tenkte nevne det så man ikke låser seg fast på måneder når babyønsket er så stort :Heartpink

Når jeg turde å teste så var plutselig galskapen igang. Ser en skyggestrek på den ene. Men det har skjedd så mange ganger før uten at det har vært noe. Bildet av babyplan sin er også tatt etter tiden. Måtte ta en til når jeg synes å skimte en skygge. Er på ferie og har 1 test igjen nå. Så den skal spares noen dager. Er 10 DPO I dag og pleier ikke å teste positivt før 11-13 DPOVis vedlegget 455181
Herregud her inne SKJER det ting! :happy093.

Åhh skjønner deg så godt, men jeg har fremdeles tro på at du kan få en babystrek :Heartpink

Med min maiskolbe kjente jeg nada niks i dpo-land og ble så overrasket da jeg testet positivt. Så det kan jo være tilfelle for deg også. Hvert svangerskap er unikt! :Heartpink

Mtp alder har jo du masse tid (i motsetning til meg), men ang dette med termin i desember så kan det gå alle veier.. du kan fint føde i november og oktober for den saks skyld. Like mye som med termin i januar så kan du føde i desember. Man vet jo aldri. Bare tenkte nevne det så man ikke låser seg fast på måneder når babyønsket er så stort :Heartpink

Jeg kjente i grunn nada i dpo-land på maibarnet mitt også - vel, for utenom ekstremt trøtt kvelden 9 DPO (men testet ikke positivt før 11 DPO).

Ja, jeg vet, men nå gikk jeg jo til termin med første, så forventer liksom at det skjer igjen - men det vet man jo aldri :hilarious: Men om det blir desemberbarn, så vil det i tillegg til å være midt i julekaoset, også dele bursdagsmåned med pappaen, fetteren og onkelen sin - så det skjer liksom nok ting i desember :laughing001 og som du sier - jeg har tid til å vente. Men ja, alt kan skje :hilarious::shy:

I
Jeg kjente i grunn nada i dpo-land på maibarnet mitt også - vel, for utenom ekstremt trøtt kvelden 9 DPO (men testet ikke positivt før 11 DPO).

Ja, jeg vet, men nå gikk jeg jo til termin med første, så forventer liksom at det skjer igjen - men det vet man jo aldri :hilarious: Men om det blir desemberbarn, så vil det i tillegg til å være midt i julekaoset, også dele bursdagsmåned med pappaen, fetteren og onkelen sin - så det skjer liksom nok ting i desember :laughing001 og som du sier - jeg har tid til å vente. Men ja, alt kan skje :hilarious::shy:
ikke sant! Det ser du.. alt håp er ikke ute :smiley-bounce016

Haha ok det var mye i en allerede hektisk måned ja! :laughing002 Jeg hadde heller ikke valgt desember om jeg hadde kunnet. Egentlig ikke november heller, men here we are..

Jeg er 9 DPO i dag, akkurat samme dag som jeg testa positivt med mini ❤️ Åååh nå er jeg spent på å teste mer, mener å huske at den testen jeg tok er kjent for å produsere skygger. Så holder litt igjen på den ville jubelen :shy:
Jeg slipper jubelen løs for deg - den var jo supertydelig!!! Tror absolutt ikke det der er skygge!! :smiley-bounce016 :love017

Back
Topp