Sjokolande90
Flørter med forumet
Håper det Eggløsning var før, så er enten 8 eller 9 dpo - fortsatt tidlig.Den er det ikke tvil om at noen hormoner er på gang! Hvor mange DPO?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper det Eggløsning var før, så er enten 8 eller 9 dpo - fortsatt tidlig.Den er det ikke tvil om at noen hormoner er på gang! Hvor mange DPO?
Ja, var sånn i dag tidlig også - så håper det er spire på gangDenne ser jeg på!![]()
Vi vet ikke den grunnleggende årsaken enda. Venter enda på obduksjonsrapporten.Huff, så uheldigNå har du ikke sagt noe om det (og ikke sikkert du vil det, det respekterer jeg!) - men hva skjedde siden datteren deres kom til verden i uke 27? Er det slik at det er "fare" for at det samme skjer igjen? Eller var der rett og slett uflaks?
![]()
![]()

Hvordan blir el-testene dersom man er gravid?Hjelper å holde igjen på g.testing en del ved å teste med EL tester littMen syns egentlig at den testen var mørkere igjen i dag enn i går, så nå frister det jo ennå mer å ta en g.test
![]()
Så utrolig tristVi vet ikke den grunnleggende årsaken enda. Venter enda på obduksjonsrapporten.
Det som skjedde var at når jeg var hos jordmor i uke 25 så hørte vi at hjertelyden droppet, altså at hjertet hennes gikk saktere og saktere før det økte igjen. Ble sendt på sykehuset og der oppdaget de at hun hadde sånne dropp ofte og at hun ikke hadde det bra i magen. Hun hadde et alvorlig vekstavvik. Ble satt på lungemodningssprøyter og jevnlig overvåking. Ble forberedt på keisersnitt og nyfødtintensiven. Men de prøvde hele tiden å strekke det en dag til. Målet var å nå 28+0, men natten 27+4 så sluttet det lille hjerte å slå mens jeg sov. Ble født 27+6.
Morkaken var syk og navlesnoren var for lang, tynn og for mye tvinnet. Men om det er uflaks eller om det var sykdom hos henne vet vi ikke enda. Får nok svar etterhvert og har blitt lovet tett oppfølging neste gang.
Kan ikke forestille meg hvordan det var å gå igjennom det.. God klem til deg! 
Det blir positive av ikke veldig mye hcgHvordan blir el-testene dersom man er gravid?![]()
Skjønner hva du mener! Jeg så også mer på testen uten blits hos meg, faktisk!Får joine galskapen jeg og da
9 DPO, mulig bare 8. Og skjønner ikke at jeg gidder... for jeg pleier ikke å teste positivt før 11-13 DPO. Var litt mørkt når jeg skulle ta bilde. Den med blits er helt blenda, men så tok jeg et bilde uten blits og da var hodet mitt igang. Men skal sies at jeg er dronningen av skyggestreker. Så får prøve igjen om noen dager. Vis vedlegget 455130Vis vedlegget 455131
Åhhhh!Det blir positive av ikke veldig mye hcg![]()

De kan bli postive igjenHvordan blir el-testene dersom man er gravid?![]()

Hvor mange dpo er du på nå?
Er 8 DPO, så har fortsatt masse håpHvor mange dpo er du på nå?
(Orker ikke scrolle tilbake i tråden![]()
)

Ja da har det jo såvidt begynt! Mange gode dager igjen å testeEr 8 DPO, så har fortsatt masse håp![]()
![]()
![]()

Jess det er det, jeg er 2 dpo og føles som en evighet til neste uke. Trodde ferie skulle hjelpe men nei da… må uansett ta en test søndag tenker jeg for å være helt sikker på å ikke se en svak strek med hcg fra MA, så jeg ikke blir lurt når jeg begynner å teste igjen1 dpo i dag ja.. er det lov å være utålmodig allerede?
Fikk for øvrig lagt inn litt aksjer i går også. Så nå krysser jeg alt jeg har!

Jeg ser for meg å vente til neste torsdag, altså 8dpo. Men om jeg klarer det er en annen sakJess det er det, jeg er 2 dpo og føles som en evighet til neste uke. Trodde ferie skulle hjelpe men nei da… må uansett ta en test søndag tenker jeg for å være helt sikker på å ikke se en svak strek med hcg fra MA, så jeg ikke blir lurt når jeg begynner å teste igjen![]()

Jeg fikk positiv 8dpo sist gang så blir nok første testdag onsdag her.Jeg ser for meg å vente til neste torsdag, altså 8dpo. Men om jeg klarer det er en annen sak![]()
Åjadda! Mye galskap som skal slippes ut fra oss endaEr 8 DPO, så har fortsatt masse håp![]()
![]()
![]()

Sååå spennende!Jeg fikk positiv 8dpo sist gang så blir nok første testdag onsdag her.