❤️ IKM uke 9 ❤️

Phew da er jeg happy! :joyful: Skal ta en EL-test om litt bare for å se.

Elsker forresten at du er vårt orakel :Heartpink :laughing002
Kan nok ikke påta meg å være det :laughing002 :bookworm: Men genuin interesse av alt rundt syklus og kvinnehelse, og klart å lage nå 8 barn (1 MA) over tjue år, så litt har jeg vært borti i alle fall :hilarious:

Lh verdien sunket igjen idag, skal jeg telle 1 dpo fra idag eller fra imorgen? :dance018
IMG_9076.jpeg

Oppdaget 2.jan og ble medisinsk abort 4.jan (regnet det som cd1) el kom på cd 24 (vi prøvde da så regnet det som PP1) fikk da første mens på cd 32. Er nå CD 15 så håper el er rett rundt hjørnet :smiley-angelic001
Da er du ganske likt meg, hadde MA 30/12-24 så fikk jeg første mens 27.januar. Jeg teller som pp1 siden vi ikke prøvde rett etter MA og ventet på første mens. Men ja poenget mitt var at jeg har hatt eggløsning med litt blodig slim svak rosa, så det må være vanlig etter MA tenker jeg.

Oppdaget 2.jan og ble medisinsk abort 4.jan (regnet det som cd1) el kom på cd 24 (vi prøvde da så regnet det som PP1) fikk da første mens på cd 32. Er nå CD 15 så håper el er rett rundt hjørnet :smiley-angelic001
Vil legge til at jeg fikk el på cd23 men har brukt letrozol så mulig derfor er den forsinket. Du må bare teste til du får el, første syklus er alltid uregelmessig etter MA så ikke gi opp.

Men dere legger inn litt regelmessig? Sånn hver andre dag? Så det ligger noen luringer det i tilfelle egget plutselig løsner? :angelic: hvordan ser charten ut?
Å jada! Mannen påstår at han føler seg som ei melkeku :knegg: Charten ser slik ut. Jeg tenker tempen er alt for lav til at jeg skulle vært gravid dessverre.

Vedlegg

• IMG_4816.jpeg
    IMG_4816.jpeg
    339,4 KB · Visninger: 40
Back
Topp