❤️ IKM uke 9 ❤️

Går og håper på å få samme «klypende» smerte i dag, som jeg fikk forrige gang 5 DPO. Er overbevist om at det var festesmerter, iom jeg testet positivt tre dager etter :shy: Føler litt at hvis jeg ikke får den samme smerten 5-6-7 DPO nå, så betyr det at det ikke har klaffet :dead:
Absolutt ikke alle får festesmerter da!! :Heartpink

Jeg er så utålmodig nå kjenner jeg, tida går sååå tregt :banghead: Kun 3 DPO og bør ikke teste før om hvertfall 4 dager.
Funderte veldig på istad om jeg allerede har fått ligamentsmerter, men det er jo altfor tidlig:smiley-angelic006

Dagens blenda test :hilarious: :smiley-angelic006:angelic: 7 dpo

Vedlegg

• IMG_1930.jpeg
    IMG_1930.jpeg
    969,4 KB · Visninger: 306
Syns jeg har fått mer og mer el symptomer (eller kanskje det er hostesaften som fungerer:hilarious:ila dagen, men har kun 1 test igjen :arghh: kommer flere enten i morgen eller overimorgen tenker jeg. Lyst å teste i kveld, men burde vel egentlig spare den til i morgen... Ble lagt aksjer i hvertfall :smiley-angelic001:smiley-bounce012
Hurra for aksjer lagt!! :gen014:bounce:sign19:sign17

Sniker :angelic:

Den der er vel ikke blenda? :pompus: Vi må begynne å operere med grader av blenda tror jeg :hilarious: Hvilken batch er det?

De neglene :love017
Hahah ja må kanskje det:laughing001 det er 61! Håper det utvikler seg til å bli noe :smiley-angelic001 hvordan går det med deg?! Har kvalmen meldt seg? Hvor langt på vei er du nå? :love017

Syns jeg har fått mer og mer el symptomer (eller kanskje det er hostesaften som fungerer:hilarious:ila dagen, men har kun 1 test igjen :arghh: kommer flere enten i morgen eller overimorgen tenker jeg. Lyst å teste i kveld, men burde vel egentlig spare den til i morgen... Ble lagt aksjer i hvertfall :smiley-angelic001:smiley-bounce012
Om du ikke blir gravid nå må du kjøpe nok tester neste gang :hilarious: :laughing002

Ser faktisk biiiiiitttttelittegrann på den her å, hvis jeg kikker lenge og nøye :hilarious: :hilarious:

Vedlegg

• IMG_1917.jpeg
    IMG_1917.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 116
  • IMG_1953.jpeg
    IMG_1953.jpeg
    237,5 KB · Visninger: 313
Hahah ja må kanskje det:laughing001 det er 61! Håper det utvikler seg til å bli noe :smiley-angelic001 hvordan går det med deg?! Har kvalmen meldt seg? Hvor langt på vei er du nå? :love017
Ah, en sånn spennende batch! :hilarious: Vi får kalle den der en lett grad 1 blenda, tror jeg :p

Joda, det går bra. 6+3 i dag. Ikke noen tegn på at noe er galt ennå i hvertfall. Googler som et uvær på "less nausea in second pregnancy" etc, da :hungry: For jeg er ganske sikker på at jeg ikke er like kvalm denne gangen. Men det hadde jo vært rart å være gravid uten å finne noe å henge seg opp i da, så tar det som et tegn på at alt er normalt :hilarious:

Har godfølelsen på denne syklusen for deg altså! :love7

Ah, en sånn spennende batch! :hilarious: Vi får kalle den der en lett grad 1 blenda, tror jeg :p

Joda, det går bra. 6+3 i dag. Ikke noen tegn på at noe er galt ennå i hvertfall. Googler som et uvær på "less nausea in second pregnancy" etc, da :hungry: For jeg er ganske sikker på at jeg ikke er like kvalm denne gangen. Men det hadde jo vært rart å være gravid uten å finne noe å henge seg opp i da, så tar det som et tegn på at alt er normalt :hilarious:

Har godfølelsen på denne syklusen for deg altså! :love7
Åh gud bedre håper virkelig det stemmer!!! Jeg var SÅÅÅ dårlig med første, skulle sikkert vært lagt inn men trodde det var normalt :hilarious: Men så fint at det går bra med deg! :Heartpink Og takk for lykkeønskninger!!

Back
Topp