❤️ IKM uke 9 ❤️

Jeg har jo bare EL-tester registrert i Premom fra og med i går, men den mente før jeg registrerte testene at EL skulle skje lørdag 15. som nok er vanlige syklus beregningen, men etter jeg registrerte testene mener den nå at eggløsningen skjedde på torsdag.. Er det til å stole på mon tro?
Usikker altså, jeg stoler ikke på noen app - i følge min app skulle jeg ha eggløsning en uke etter jeg hadde eggløsning denne gang :hilarious: Men har du bilder av testene før du begynte å legge dem inn i premom? For du kan legge den inn etterpå manuelt :)

Jeg som trodde jeg har fått ny syklus på cd20 begynte jeg å blø så stoppet det dagen etter.
Idag cd, 22 tok jeg tilfeldigvis en el test den er Knallpositive!!! :pompus:
IMG_9063.jpeg

Går og håper på å få samme «klypende» smerte i dag, som jeg fikk forrige gang 5 DPO. Er overbevist om at det var festesmerter, iom jeg testet positivt tre dager etter :shy: Føler litt at hvis jeg ikke får den samme smerten 5-6-7 DPO nå, så betyr det at det ikke har klaffet :dead:

Går og håper på å få samme «klypende» smerte i dag, som jeg fikk forrige gang 5 DPO. Er overbevist om at det var festesmerter, iom jeg testet positivt tre dager etter :shy: Føler litt at hvis jeg ikke får den samme smerten 5-6-7 DPO nå, så betyr det at det ikke har klaffet :dead:
Krysser fingrene for deg :Heartpink

Tok en ny igjen nå, cd3 er egentlig cd22 fra denne syklusen. Men som sagt pga. blødning den ene dagen på cd20 trodde jeg fikk mensen. Men dette stemmer ikke med testen idag. Får topp på el. Kan el komme så sent, har brukt letrozol da.

Vedlegg

• IMG_9068.jpeg
    IMG_9068.jpeg
    1.021,9 KB · Visninger: 286
Tok en ny igjen nå, cd3 er egentlig cd22 fra denne syklusen. Men som sagt pga. blødning den ene dagen på cd20 trodde jeg fikk mensen. Men dette stemmer ikke med testen idag. Får topp på el. Kan el komme så sent, har brukt letrozol da.
Har du prøvd å ta bort at du hadde mensen hos premom? Bare legge inn spotting f.eks. Den dagen. Så får du kanskje det som én syklus, bare så det blir lettere å holde oversikt :shy:

Jeg fikk også senere eggløsning på Letrozol forresten! Happy humping :dance018:excited001

Har du prøvd å ta bort at du hadde mensen hos premom? Bare legge inn spotting f.eks. Den dagen. Så får du kanskje det som én syklus, bare så det blir lettere å holde oversikt :shy:

Jeg fikk også senere eggløsning på Letrozol forresten! Happy humping :dance018:excited001
Jeg gjorde det akkurat nå ja. Når denne syklusen startet så tok jeg første dagen som cd 1 når jeg spottet bare litt. Mulig jeg er egentlig på cd19 hvis jeg skulle regne syklus fra onkel og blødning. Men men.. er glad å se denne toppen nå. Blir kos tviii tvi :dance018 :sign19

Vedlegg

• IMG_9069.png
    IMG_9069.png
    1,6 MB · Visninger: 81
Back
Topp