❤️ IKM uke 9 ❤️

Tok denne på egentlig litt utvannet urin nå før jeg la meg, om ikke den digitale slår ut i morgen skjønner jeg ingenting :bag: Da må de ha endret på dem siden jeg har tatt før, for da slo de ut når det så vidt var antydning til strek..
Den blir jo bare sterkere og sterkere jo!! Gleder meg til å se imorgen! Og etter så lang prøving å da, endelig!!! :smiley-angelic001 :love017 :Heartpink :Heartpink

Tok denne på egentlig litt utvannet urin nå før jeg la meg, om ikke den digitale slår ut i morgen skjønner jeg ingenting :bag: Da må de ha endret på dem siden jeg har tatt før, for da slo de ut når det så vidt var antydning til strek..
Her er det tydeligere og tydeligere syns jeg :dance008:Heartred blir spennende å se i morgen :thumleft

Så utrolig gøy!!

Blir bare sterkere den❤️ Den digitale kan ikke bli annet enn positiv

Veldig stabilt her ennå, må sikkert bytte ikm gruppe men aner ikke om toppen plutselig kommer i dag eller om 3 dager. Hadde håpet på økning i dag. Om det venter på seg veldig mye lenger så tror jeg luteal fasen blir alt for kort. (Har hvertfall ikke klaffet for meg med sen el)
1000004385.png

Veldig stabilt her ennå, må sikkert bytte ikm gruppe men aner ikke om toppen plutselig kommer i dag eller om 3 dager. Hadde håpet på økning i dag. Om det venter på seg veldig mye lenger så tror jeg luteal fasen blir alt for kort. (Har hvertfall ikke klaffet for meg med sen el)
Vis vedlegget 454893
Det kan fort endre seg etter det du har vært igjennom, men skjønner du ønsker å være realistisk :Heartred :shy: eggløsningstestene er jo ofte sterkere på ettermiddagene, merkelig nok, men ikke gi opp :Heartred

Det kan fort endre seg etter det du har vært igjennom, men skjønner du ønsker å være realistisk :Heartred :shy: eggløsningstestene er jo ofte sterkere på ettermiddagene, merkelig nok, men ikke gi opp :Heartred
Ja haste bestilte en pakke til med el tester i går, så satser på at farmasiet leverer i rekordfart som de har gjort tidligere :hilarious: har opplevd at det ikke har så veldig mye å si når på dagen jeg tar testene når de først stiger. Urin 2 har kanskje vært best. Men utover dagen er urinen ganske tynn da jeg ofte drikker mye.

Ikke gitt opp ennå, gubben får levere gitt :dance011:hilarious: han har også sluttet å snuse denne mnd, men det har vel ikke så voldsomt å si for produksjonen før litt senere.

Gratulerer så mye! :love7 Så koselig :Heartred

Tenk at det kanskje blir du som åpner novemberforumet :D
Håper på å følge etter :happy093 tenkte på at det var noe i dette med slimløsende hostesaft. Var jo tilfeldigvis forkjølet sist gang jeg ble gravid og tenkte det ikke gikk pga det. Men kanskje hostesaften hjalp? Tok meg en klunk nå sånn tilfelle, hadde jo litt i skapet :hilarious:

Håper på å følge etter :happy093 tenkte på at det var noe i dette med slimløsende hostesaft. Var jo tilfeldigvis forkjølet sist gang jeg ble gravid og tenkte det ikke gikk pga det. Men kanskje hostesaften hjalp? Tok meg en klunk nå sånn tilfelle, hadde jo litt i skapet :hilarious:
Ja, hiv innpå - det skader jo ikke?! Håper også du følger etter!

Back
Topp