❤️ IKM uke 9 ❤️

Hadde du den som viste de fire mest fertile dagene, eller de to mest fertile? Har du fått smiley ennå?

Du kan jo eventuelt supplere med en strimmel om dagen, om du vil ha mer kontroll. Jeg skulle gjerne hatt digitale denne runden også, men de er så dyre, så ble bare strimmel nå :hilarious:
Da har jeg sjekket.. jeg har den som viser de 2 mest fertile dagene.. bedre med den som viser 4?

Da har jeg sjekket.. jeg har den som viser de 2 mest fertile dagene.. bedre med den som viser 4?
nei, de gjør vel samme nytten, den med fire dager gir vel bare enda litt mer pekepinn på at EL nærmer seg enda flere dager før, enn hva den med to dager gjør. Men når man uansett tester hver dag, så har jo ikke det noe å si :shy:

Fortsatt lenge til lørdag, ja! Håper uka går fort :smiley-angelic001:love7

Hei, jeg fikk første syklus som virket "normal" (rett på dag 28) siden uttak av spiral, så hååååper jeg er tilbake til normalen nå :smiley-angelic001 Dermed satser jeg på at dette er PP1 og slenger meg med. Har bestilt EL-tester, håper de dukker opp snarest :smiley-angelic006 Vi hadde hyggestund i dag og like etter begynte EL-murringene, som pleier å starte noen dager før, så nå er jeg nyskjerrig og vil gjerne prøve å følge med..

Spørsmål om noen har litt peiling: Hva slags glidemiddel er prøve-å-bli-gravid-vennlig? Noen med tips eller erfaringer? (Vi bruker vanligvis bare olje, men har lest at det kan skape litt vansker hvis man ønsker å bli gravid, for disse svømmerne).

Lilleperle - 36 - B2 - PP1 - EL 12/02 - IKM 27/02

Hei, jeg fikk første syklus som virket "normal" (rett på dag 28) siden uttak av spiral, så hååååper jeg er tilbake til normalen nå :smiley-angelic001 Dermed satser jeg på at dette er PP1 og slenger meg med. Har bestilt EL-tester, håper de dukker opp snarest :smiley-angelic006 Vi hadde hyggestund i dag og like etter begynte EL-murringene, som pleier å starte noen dager før, så nå er jeg nyskjerrig og vil gjerne prøve å følge med..

Spørsmål om noen har litt peiling: Hva slags glidemiddel er prøve-å-bli-gravid-vennlig? Noen med tips eller erfaringer? (Vi bruker vanligvis bare olje, men har lest at det kan skape litt vansker hvis man ønsker å bli gravid, for disse svømmerne).

Lilleperle - 36 - B2 - PP1 - EL 12/02 - IKM 27/02
Har prøvd solvipect hoste saft fra første dag el og til den var over, har og prøvd concive glidemiddel og blitt gravid! Vet ikke om det er tilfeldig men :)

Prefert eller Conceive Plus er sædvennlige. Prefert kommer så vidt jeg vet kun i tuber for å sette inn i vagina (for å komme nært livmorhalsen og hjelpe svømmerne på vei), mens Conceive Plus kommer i både små tuber for å sette inn og i stor tube som kan brukes av mannen også.

Hei hopp! Nå flytter jeg inn her, siden el lot vente på seg noen dager ekstra etter hva jeg tror var kjemisk.. :dontknow el blir sannsynligvis imorgen eller tirsdag, men tipper imorgen. Aksjer lagt både igår og i forgårs, og skal prøve på en runde imorgen og håper det ikke er for sent da :smiley-angelic001 ønsker alle lykke til, denne mnd sitter den :Heartpink:Heartpink

Rebi11 - 32 - B2 - PP2 - EL 10/2 - IKM 24/2

Hei hopp! Nå flytter jeg inn her, siden el lot vente på seg noen dager ekstra etter hva jeg tror var kjemisk.. :dontknow el blir sannsynligvis imorgen eller tirsdag, men tipper imorgen. Aksjer lagt både igår og i forgårs, og skal prøve på en runde imorgen og håper det ikke er for sent da :smiley-angelic001 ønsker alle lykke til, denne mnd sitter den :Heartpink:Heartpink

Rebi11 - 32 - B2 - PP2 - EL 10/2 - IKM 24/2
Velkommen til til oss! Vi trenger alle vi kan få, merker det et færre som prøver nå med termin på slutten av året :)

Merker du noe til eggløsning?

Har prøvd solvipect hoste saft fra første dag el og til den var over, har og prøvd concive glidemiddel og blitt gravid! Vet ikke om det er tilfeldig men :)
Mener du hostesaft som glidemiddel? :bookworm: Okei, så det er et glidemiddel som heter Conceive, det høres lovende ut da :happy: Takk!

Prefert eller Conceive Plus er sædvennlige. Prefert kommer så vidt jeg vet kun i tuber for å sette inn i vagina (for å komme nært livmorhalsen og hjelpe svømmerne på vei), mens Conceive Plus kommer i både små tuber for å sette inn og i stor tube som kan brukes av mannen også.
Okei, takk! Er det reseptfritt på apotek? Jeg får søke litt :computer005 Takktakk

Da er det "vår" eggløsningsuke! Hvordan går det med dere? Noen som merker noe?
Skjer ting her, men vanskelig å si om el blir i morgen, eller onsdag som antatt :p

aksjerlegging har begynt, blir nok en runde til i kveld dersom jeg får positiv el-test senere i dag, hvis ikke så drøyer vi til i morgen :shy:

Okei, takk! Er det reseptfritt på apotek? Jeg får søke litt :computer005 Takktakk
Ja, det er reseptfritt. Tror billig-tester.no har ganske god pris på Conceive Plus :D

Slimløsende hostesaft kan brukes for å gjøre eggløsningsslimet tynnere så det blir lettere for sædcellene å svømme i det. Men det skal tas via munnen som når man har hoste. Slimløsende hostesaft og vaginalgel som man setter inn i vagina, er for å øke sjansene for graviditet, ikke nødvendigvis for bedre gli. Så hvis målet er et glidemiddel som ikke skader sæd, er Conceive Plus sin store tube et godt produkt. :happy:

Mener du hostesaft som glidemiddel? :bookworm: Okei, så det er et glidemiddel som heter Conceive, det høres lovende ut da :happy: Takk!
Hahah d ble litt feil, men har brukt d for og skape mer el slim eller tynnere slik at egget fester seg lettere :)

Vedlegg

• IMG_4160.jpeg
    IMG_4160.jpeg
    205,1 KB · Visninger: 49
Velkommen til til oss! Vi trenger alle vi kan få, merker det et færre som prøver nå med termin på slutten av året :)

Merker du noe til eggløsning?
Ja jeg prøver uansett jeg hehe, vil nok prøve denne gangen og neste gang og så ta pause siden termin da blir 25 desember :woot: og så på igjen :Heartpink Ja, jeg har litt eggløsningssmerter så tror nok det skjer i løpet av kvelden :happy119

IMG_1536.jpeg
Her begynner det å skje ting!
Den nederste er fra lørdag, nest nederst i går, og de to øverste i dag. Fått veldig mye el-slim også nå. Tipper på topp ila kvelden, men kan være den kommer tidlig i morgen også, får se :shy:

Back
Topp