❤️ IKM uke 9 ❤️

Ja, kan nok være derfor eggløsning kommer såpass sent i syklus som den gjør, fordi østrogennivåene er lave. Men virker jo som at selve eggene er gode nok, for jeg har jo hatt to kjemiske på rad, så de blir jo befruktet. Men kan nok være blanding av både tynn slimhinne og da lutealfasesvikt som gjør at det ikke blir noe. Får håpe Lutinus gjør susen nå, og at slimhinnen rekker å bli tykk nok :smiley-angelic001
Har i alle fall mer håp nå, enn hva jeg hadde hatt om jeg ikke fikk noe støtte nå :shy:
Men nå kjenner jeg at jeg ble veldig nysgjerrig på hvordan slimhinnen ser ut om 1-2 uker, så vurderer nesten å booke en time til :hilarious:

Men nå kjenner jeg at jeg ble veldig nysgjerrig på hvordan slimhinnen ser ut om 1-2 uker, så vurderer nesten å booke en time til :hilarious:
Tenk om det kunne vært én pris for en syklussjekk! Altså igjennom hele, på ulike tidspunkt. Det hadde jo gjort det så mye lettere :hilarious:

Har du testa noe mer etter EL @Mindel ?
Bare jeg som er super nysgjerrig :angelic:
Her er dagens! Vet ikke om det går mot en topp?! Det er jo helt sykt i så fall :hilarious: :laughing002 Har oversikt over syklusen i perioder uten p-piller 19 år tilbake, har aldri hatt eggløsning på dag 14..!

Screenshot_20250205_105904_Premom.jpg

Men har aldri tatt Letrozol heller, så mulig at jeg tok den forrige syklus er en årsak?!

Her er dagens! Vet ikke om det går mot en topp?! Det er jo helt sykt i så fall :hilarious: :laughing002 Har oversikt over syklusen i perioder uten p-piller 19 år tilbake, har aldri hatt eggløsning på dag 14..!

Vis vedlegget 454126

Men har aldri tatt Letrozol heller, så mulig at jeg tok den forrige syklus er en årsak?!
Ser veldig sånn ut som det ligger an til EL om noen dager❤️

Hopper over hit fra uke 8.

Bailey - 32 - B2 - pp4 - EL 10/02 (?)- IKM 24.02(?)

Usikker på evt el, jeg var hos gyn i dag og hun sier minimum 5 dager til el , så skriver 10.02 enn så lenge

hvordan har det gått med el-testene videre i dag, @Mindel ? :D
Vet ikke? Ser ikke ut som den ikke vil bli positiv enda :knegg: Greit noe er som det bruker å være (å dra ut). Men selv om det kommer en topp i morgen, så blir eggløsning på fredag, og det er dag 14 i syklusen liksom - halloooo! :D:headphone::excited001:dance018

Screenshot_20250205_195646_Premom.jpg

Last edited:
Hopper over hit fra uke 8.

Bailey - 32 - B2 - pp4 - EL 10/02 (?)- IKM 24.02(?)

Usikker på evt el, jeg var hos gyn i dag og hun sier minimum 5 dager til el , så skriver 10.02 enn så lenge
Velkommen til oss! Spennende å se når eggløsningen kommer :smiley-bounce012

Nærmer seg her nå :) Men den må ligge en stund før den blir så vsterk (venter alltid en liten time for jeg tar bilder, så sammenligningen blir lik). Merker ikke noe i magen enda, ikke har eggløsningslim i går etter formiddagen, får se i dag :smiley-bounce012

Gubben et hjemme syk i dag (sylte forkjølet), så jeg øyner kanskje å lure han med på en runde senere i dag :dance018:hilarious::laughing002:bookworm:

Screenshot_20250206_074225_Premom.jpg

Back
Topp