❤️ IKM UKE 35 ❤️

Hvordan går det med folk?
Jeg får fremdeles ikke tempa pga jeg sover så urolig med den hosten min:banghead: Appene sier el onsdag-søndag. Har mest trua på søndag. Bare hååååper jeg rekker å ha det før jeg reiser ifra gubben på tirsdag og blir borte ei uke :nailbiting:
 
Hvordan vet man nøyaktig når det slipper? Alle apper sier denne uken, men om El test er positiv. Har det da sluppet eller? Beklager dumt spørsmål.
 
Er på CD 10 i dag. Pleier å ha EL mellom dag 12 og 15. La inn aksjer på dag 8 og 10 så planen er annenhver dag denne uka.
Er på hytta så har ikke styra med testing etter EL men den kommer innenfor de faste dagene hver måned så ved sånn ca når det blir. Skal vel i utgangspunktet holde meg borte fra prøving frem til opersjon men klarer bare ikke å la være for jeg er så redd for at en mulighet skal bli borte.
 
Hvordan går det med folk?
Jeg får fremdeles ikke tempa pga jeg sover så urolig med den hosten min:banghead: Appene sier el onsdag-søndag. Har mest trua på søndag. Bare hååååper jeg rekker å ha det før jeg reiser ifra gubben på tirsdag og blir borte ei uke :nailbiting:
Begynte å tempe i går, men med litt forbehold om at den ikke stemmer da jeg sover dårlig både med tanke på varmen og en 1 1/2 åring i hus :hilarious: Tror jeg skal ha EL onsdag, men føler ingenting enda annet enn små stikkinger gjennom helga. Testene har hatt samme styrke nå i 4 dager (nesten positiv) så får se :)
 
Begynte å tempe i går, men med litt forbehold om at den ikke stemmer da jeg sover dårlig både med tanke på varmen og en 1 1/2 åring i hus :hilarious: Tror jeg skal ha EL onsdag, men føler ingenting enda annet enn små stikkinger gjennom helga. Testene har hatt samme styrke nå i 4 dager (nesten positiv) så får se :)
Ja det skal ikke være enkelt med alle disse forstyrrelsene for tempen :shifty: :hilarious:
 
Tror jeg kan melde meg inn her også gitt siden EL ser ut til å være forsinket.
Lykke2023 - PP6 - 34 - B2 - EL 17.08 (mer sannsynlig (18.-19.) - IKM 28.08 (mest sannsynlig 29.-30.08 en plass)
 
Off, driver og har kramper i livmorsområdet i dag, kan bli en lang dag med planleggingsmøter :rolleyes:
 
Hvordan vet man nøyaktig når det slipper? Alle apper sier denne uken, men om El test er positiv. Har det da sluppet eller? Beklager dumt spørsmål.
Man vet ikke helt nøyaktig ved mindre man temper også (da ser man hvilken dag EL var i etterkant), men man sier vel at egget slipper ca ett døgn etter første positive EL-test (altså like sterk teststrek som kontrollstrek eller sterkere strek)?:)
 
Alt jeg tenker på er å bli gravid.. sykt irriterende når man prøver å fokusere på jobben.. også blir jeg litt fortvila over han som ikke orker å legge inn aksjer nå i disse fertile tider. Altså, jeg kan godt sitter på toppen, haha. Skal prøve å få ham med i kveld. Er tre dager siden sist nå, og tror EL nærmer seg med stormskritt:)
 
Alt jeg tenker på er å bli gravid.. sykt irriterende når man prøver å fokusere på jobben.. også blir jeg litt fortvila over han som ikke orker å legge inn aksjer nå i disse fertile tider. Altså, jeg kan godt sitter på toppen, haha. Skal prøve å få ham med i kveld. Er tre dager siden sist nå, og tror EL nærmer seg med stormskritt:)
Sniker fra ikm uke 36 :Heartred
Kjenner på samme følelsene.. har eggløsning rett etter ferien, og bekymrer meg allerede for både aksjelegging og tunge arbeidsdager. Vil være fokusert på jobb, men ikke at stress skal stoppe egget i å feste seg liksom. Så alt blir en ond sirkel:hilarious: Har også en mann som er sliten om kvelden og drar alt for tidlig på jobb om morgenen. Vil ikke at det skal føles som pliktsex heller, så jeg skal gjøre mitt beste for å unngå det:hilarious:
 
Sniker fra ikm uke 36 :Heartred
Kjenner på samme følelsene.. har eggløsning rett etter ferien, og bekymrer meg allerede for både aksjelegging og tunge arbeidsdager. Vil være fokusert på jobb, men ikke at stress skal stoppe egget i å feste seg liksom. Så alt blir en ond sirkel:hilarious: Har også en mann som er sliten om kvelden og drar alt for tidlig på jobb om morgenen. Vil ikke at det skal føles som pliktsex heller, så jeg skal gjøre mitt beste for å unngå det:hilarious:
Jeg lovet meg selv at jeg ikke skulle bli så opphengt i dette denne gangen, men med full klaff PP1 nylig og rett på SA-smellen, så har alt blitt snudd på hodet og jeg ønsker plutselig så inderlig å bli gravid ASAP igjen (vi som skulle ta det som det kom..).
Nei, pliktsex er ikke noe gøy. Jeg nevner aldri når jeg har EL, men ser jo at vi misser PPer når det ikke blir aksjeinnlegg.. Får vel finne frem mitt frekke bibliotekar-antrekk i kveld vel:hilarious::dance011Du får stå på selv!:joyful:
 
Mulig dette blir siste ikm gruppe jeg blir med i, vi får se, men har el idag og legger opp til forsøk på mai baby.

Ma3 - 40 - B2 - PP21- EL 17.08 - IKM 30.08

De 4 siste syklusene har jeg gått på alt av støttemedisiner. Fragmin (blodfortynnende), Albyl-e (blodfortynnende), cyclogest (progesteron) og prednisolon (infeksjon dempende), og ALLE gangene har jeg blitt gravid, men 3 kjemiske og 1 sa. Har vært prøver i over 2 år, så listen med skuffelser er blitt laaang. Har fått tilbud om ny utredning, en second opinion, men er nå i tvil... kanskje på tide å bare gå videre, men vanselig det og, etter å ha vært i prøve-på-baby bobla SÅ lenge!
 
Herligheeeeet som jeg både elsker og hater EL tida. Er jo glad for at jeg får eggløsning til fast tid hver måned men jeg hater humøret mitt disse dagene. Humøret dropper helt sinnsykt i 2-3 dager ved EL hver eneste syklus. Såpass mye at jeg blir skikkelig deprimert og den stakkars mannen min får jo gjennomgå for jeg blir så inn i granskauen muggen og kort i lunta. Utrolig slitsomme og kjipe dager. Og i tillegg skal man liksom få lyst til å ha gubben nær og helst inni disse dagene. Dårlig kombo :hungover: Før mens merker jeg aldri noe på humøret, men rundt EL er det skikkelig slitsomt å overleve dagene.
 
Back
Topp