❤️ IKM UKE 30❤️ OBS!!! Det er laget ny gruppe på ikm uke 30!!!

Babydrømmen87

Elsker forumet
Vi som prøver :)
OPPDATERING: det er laget en ny gruppe for ikm uke 30 :)



Håper å få se mange positive tester denne uken, selv om det er midt i ferien for de fleste, og kanskje ikke akkurat like lett med aksje legging med tanke på ferieturer, barn og familie rundt seg ofte til enhver tidxsmile9

LYKKE TIL ALLE SAMMEN❤️


Fyll ut: Nick - Alder - Barnet du prøver på - PP - EL - IKM
F.eks.: Babydrømmen87 - 35 - B1 - PP43 - EL 16.07 - IKM 30.07

Mandag 25.07.22
• Mamima - 32 - B4 - PP3 - EL 10.07 - IKM 24.07
• AlleGodeTingErFire - 33 - B5 - PP1 - IKM 25/7 ca

Tirsdag 26.07.22
• Toffifee - 27 - B3 - PP3 - EL 12/7 - IKM 26/7
• Litjmora - 41 - B2 - EL 12/7 - IKM 26/7

Onsdag 27.07.22


Torsdag 28.07.22


Fredag 29.07.22

• HCS - 34 - B2 - PP5 (etter prøvepause siden januar) - EL ca. 15/7 - IKM ca. 29/7

Lørdag 30.07.22
• Babydrømmen87 - 35 - B1 - PP43 - EL 16.07 - IKM 30.07

Søndag 31.07.22





GRAVID❤️



TR:(
 
Last edited:
Siden det ikke er noen uke 29 å jeg er helt på grensa så slenger jeg meg med her:wacky:

Prøveperiode 3 etter svangerskapsavbrudd med nr3 i uke 18 i januar. Skulle faktisk hatt termin idag:confused:


Mamima - 32 - B4 - PP3 - EL 10.07 - IKM 24.07
 
Siden det ikke er noen uke 29 å jeg er helt på grensa så slenger jeg meg med her:wacky:

Prøveperiode 3 etter svangerskapsavbrudd med nr3 i uke 18 i januar. Skulle faktisk hatt termin idag:confused:


Mamima - 32 - B4 - PP3 - EL 10.07 - IKM 24.07
Velkommen hit❤️
Uff så trist å høre. Håper den sitter til mål denne gangen❤️

Da fører jeg deg bare opp på mandag da?
 
Melder meg inn her. Ikm vil være i uke 29/30. men siden det aldri kom noen uke 29 så blir jeg bare med her :D barn nummer 5 på oss. Vi tenkte en april/mai baby den her gangen :) Første ikm gruppa jeg er med i siden sist jeg var gravid. Har liksom bare fått være med i en hver gang jeg har prøvd så når aldri bli kjent med noen. Håper prøvingen tar litt lengre tid denne gangen. Kunne vært fint å oppleve spenningen med å prøve og måtte vente litt :)
 
Toffifee - 27 - B3 - PP3 - EL 12/7 - IKM 26/7

Litt usikker på hvor mye vi får lagt i prøvingen denne mnd når det er sommer og kalenderen er full av planer, men vi prøver :love2
 
Melder meg inn her. Ikm vil være i uke 29/30. men siden det aldri kom noen uke 29 så blir jeg bare med her :D barn nummer 5 på oss. Vi tenkte en april/mai baby den her gangen :) Første ikm gruppa jeg er med i siden sist jeg var gravid. Har liksom bare fått være med i en hver gang jeg har prøvd så når aldri bli kjent med noen. Håper prøvingen tar litt lengre tid denne gangen. Kunne vært fint å oppleve spenningen med å prøve og måtte vente litt :)
Velkommen hit❤️
Du skal være så glad at du har sluppet alle de nedturene med negative tester! Det finnes ikke gøy :arghh:
Fint om du fører inn slik som eksempelet, så får jeg deg på lista:)
 
Velkommen hit❤️
Du skal være så glad at du har sluppet alle de nedturene med negative tester! Det finnes ikke gøy :arghh:
Fint om du fører inn slik som eksempelet, så får jeg deg på lista:)
Jeg har opplevd de også da jeg og en tidligere partner prøvde i to år. Feilen lå hos han. Var vel en mening med det tenker jeg nå.

AlleGodeTingErFire - 33 - B5 - PP1 - IKM 25/7 ca
 
Litjmora - 41 - B2 - EL 12/7 - IKM 26/7

Litt usikker på datoene, men det er sånn ca. Havner i alle fall på uke 30 :happy:
 
Da har jeg startet sparing til ulønnet perm senere :laughing002 Hvis prøvingen drøyer ut så får vi iallefall en solid permisjons-konto :playful:
 
Altså nå vet jeg ikke helt om jeg må trekke meg fra denne lista likevel jeg!

Satte inn en fryst blasto 27.juni. Blødde i fem dager, vanlig mensblødning, med hinner og det som hører til. Så gadd egentlig ikke å teste meg idag (idag var datoen klinikken hadde satt).

Men tok en test i kveld med utvanna urin, bare for å ha gjort det. Og hva ser jeg!!!! Skal dette virkelig gå an!!! :nailbiting: Hæææ??? Er jeg gravid likevel???

3D43B7A5-FC38-4252-A61D-4F9A450B59C5.jpeg
 
Noen som kunne tenke seg å starte ny ikm uke 30? Jeg har hatt de siste to mnd så kunne godt tenke meg en pause :playful::laughing002
 
Legen trodde mest sansynlig at dette ikke kom til å gå bra dessverre. At kroppen har startet en graviditetsprosess, men at hormonet henger igjen. Så må til fastlegen å ta blodprøve på fredag og mandag for å se om det er stigning. De var ikke veldig optimistiske.

Så da kan jeg henge litt her fortsatt. Da jeg ikke vet om graviditeten er reel eller ikke ennå….
 
Legen trodde mest sansynlig at dette ikke kom til å gå bra dessverre. At kroppen har startet en graviditetsprosess, men at hormonet henger igjen. Så må til fastlegen å ta blodprøve på fredag og mandag for å se om det er stigning. De var ikke veldig optimistiske.

Så da kan jeg henge litt her fortsatt. Da jeg ikke vet om graviditeten er reel eller ikke ennå….
Åå, det var leit å høre! Jeg holder håpet oppe for deg litt til, krysser alt jeg har for at det kan gå bra ❤️
 
Back
Topp