For ei nydelig testrekke altså! Dette blir det baby av![]()
Takk, jeg er helt enig[emoji173]️ Det håper jeg altså[emoji1][emoji119]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
For ei nydelig testrekke altså! Dette blir det baby av![]()
Testet nå, negativtSå da kan jeg bare settes på tr. Det er ikke lett dette gitt..
Testet nå, negativtSå da kan jeg bare settes på tr. Det er ikke lett dette gitt..
Så leit[emoji173]️ Sikker på at du ikke vil vente til tr kommer?
Ånei, hadde skikkeli trua på deg [emoji20] Det er absolutt ikke lett! [emoji24] Klem[emoji173]️

Begynte å ha det litt selv..men dette er bare så vanvittig vanskelig å få til tydeligvis. Huff, prøvde å ikke ha forhåpninger men ble skikkelig lei meg nå. Føles som det aldri skal gå! Neste runde må bli vår synes jeg
![]()
Nei100% sikker? Fader tanta skulle jo holde seg borte!

Er i grunn det gitt, de gangene det har gått galt har jeg jo likevel testa positivt 9-10dpo. Og jeg spotter. Så sikker nok til å drikke rødvin, snuse og deppe litt.. dette MÅ bli siste tr på en stund altså!! Ønsker deg masse lykke til i februar og satser på å suse inn i mars![]()
Da kan jeg settes på TR.
Og der kom mensen. "Feirer" med serranoskinke og en drink. Lykke til videre dere andre!
Ser dere strek her?Vis vedlegget 259842