❤️ IKM uke 21 ❤️

Takk for det, Belka87. :) Har blitt raskt gravid tidligere, men det er jo ingen garanti for at det blir slik denne gangen. Er i alle fall klar som et egg med å komme i gang med prøvingen, bare å hive seg i det da jeg forventer EL ca søndag. Er i gang med EL-jakta fra i dag av, har kjøpt meg en hel haug med tester fra Ebay i tillegg til at jeg bruker ClearBlue monitor. :playful:

Blir spennende å følge deg og dere andre her utover i syklusen, måtte det klaffe for oss alle! :gen014

Nei, det er jo nettopp det, man har aldri noen garanti for noe, men vi må jo bare krysse det vi har og håpe på det beste, bare vi ikke krysser beina så :hilarious:
Håper dere blir raskt gravid igjen og at det denne ganger sitter en terminspire :binkybaby

Så spennende da, er gøy når man har kommet igang med El-jakta. Da er det liksom noen dager som går litt fortere :p

Happy hunting og happy humping :sex:D

Jeg kommer inn hit. Fikk tr nå, den kom på cd19 denne gang. Hadde mest sannsynlig ikke el.
Håper mai gir el, skal til gyn neste uke.

:welcome
Håper mai bringer med seg fruktbare, modne egg for deg og lykke til hos gyn

Isla83~pp1~b?~el 08.05~IKM 22.05

Det betyr forsøk på barn nr 1 eller 2 eller 3. Hva skal jeg føre deg opp på?[emoji4]

Oi, den hadde jeg visst misforstått..! :angelic: Trodde man skulle skrive hvor mange barn man har fra før. :joyful: Da må jeg oppdatere til følgende:
Bifrost - pp1 etter MA - B3 - EL ca 06.05 - IKM ca 21.05

Fører du meg inn på lista, lillespøn? ;)

Sølvjenta- pp1 etter MA- B1 - EL ca.06.05 - IKM ca 21.05

Hadde en MA i januar, i 10+4. Prøver nå igjen, men litt varierende syklus, mellom 26-31 dager. Så derfor cirka-datoer [emoji4]

Jeg er litt spent på denne prøvingen. Med første rakk vi ikke prøve særlig, da hun satt etter en mens etter pilleslutt. Nr 2 kom overraskende på oss i november, men endte dessverre i MA i januar.. Nå har jeg hadd 2 mens etter MA’en og endelig føler jeg meg klar for å prøve igjen. Usikker på hvor hodet er akkurat nå, litt blanda følelser.. :wacky:

Oii, det var nesten som å lese om seg selv! Bortsett fra barn nr.1 da [emoji16] Ble også overraskende gravid i slutten av november og mistet i januar! Litt redd, men prøver nå på nytt(selv om det ikke var planlagt sist) [emoji87] Lykke til! [emoji177]

Oii, det var nesten som å lese om seg selv! Bortsett fra barn nr.1 da [emoji16] Ble også overraskende gravid i slutten av november og mistet i januar! Litt redd, men prøver nå på nytt(selv om det ikke var planlagt sist) [emoji87] Lykke til! [emoji177]
Oi, så rart! Haha! Lykke til du også! :)

Anine91 - PP? (teller ikke) - B1 - EL? - IKM 23.05

Fremdeles uregelmessig syklus, så kan hende at jeg hopper til neste IKM-gruppe... Men jeg prøver meg her først :)
Blir kanskje en litt vanskelig PP ettersom mannen min skal mye på jobbreise:confused: Så her er det bare å legge inn aksjer når vi kan:hilarious:

Lykke til alle sammen! :Heartred

Noen som har noe spesielt de skal gjøre denne mnd for å forsøke å bli gravid, uten om det åpenbare?[emoji23] Jeg skal ta EL-tester og ha en sukkerfri mnd, for å se om det kan påvirke hormonene positivt.

Jeg har tenkt å teste etter EL, meen ikke vær så stresset! Legge inn aksjer når vi kan, være ellers i fysisk aktivitet og prøve å fylle dagene så man ikke går å tenker på dette hele tiden [emoji51] Kjenner jeg får en liten trang til å teste og evt teste etter stigning på hcg! Sikkert litt fordi jeg er redd det skal gå galt hvis det klaffer og litt fordi jeg er en testetøs og har masse tester liggende[emoji23]‍♀️

Takktakk [emoji1] Krysser fingrene for at det klaffer for begge nå da- hadd vært litt gøy [emoji5]

Ja, det hadde vært stas! Mulig vi venter enda en syklus, så vi kommer oss lengre inn i neste år. Jobbtilbud som står høyt på lista, og vil gjerne vise at jeg er dedikert. Med første sleit jeg sånn med bekkenløsning, vil ikke risikere å bli sykmeldt etter bare noen mnd i jobben :depressed:

Noen som har begynt å teste etter EL enda? Og i så fall, hvilken CD er du i såfall på? :rolleyes:

Back
Topp