TR i dag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Glemte helt å skrive, men tr kom på søndagHvordan går det med dere, @Solgave, @Sjokolade90, @Elvira2025, @Mallamora, @iii123?
Skal jeg sette deg på gravid, @Maxi4?![]()
Haha, her går dagene i ett med 3 unger, studie og bare 10 dager til bryllup, så har en del annet å tenke på kan du siSkjønner ikke at du klarer å vente! Det er imponerende![]()
Men har bestemt meg for å teste på torsdag 15.05.25 er litt kul dato å ev. få positiv test på
17. mai var litt upraktisk med alt den dagen medfører 
Masse lykke til med både test og bryllup! Så stasHaha, her går dagene i ett med 3 unger, studie og bare 10 dager til bryllup, så har en del annet å tenke på kan du siMen har bestemt meg for å teste på torsdag 15.05.25 er litt kul dato å ev. få positiv test på
17. mai var litt upraktisk med alt den dagen medfører
![]()

Tusen takk! Jaaa, veldig stas! Ingen mensen, masse symptomer og bare 18 timer til testMasse lykke til med både test og bryllup! Så stas![]()

Den er jo mye sterkere bare fra i går14 DPO, ingen mens enda. Fikk implantasjonsblødning kl 6 i dag tidlig, og testen er sterkere. Tok en Clearblue Ultra tidlig test også, men den viste ikke noe. Nervepirrende dette her gitt

Åå, gratulerer så myeDa har jeg fått bekreftet mine antakelser!Kan settes på gravid
![]()

Gratulerer så mye♡Da har jeg fått bekreftet mine antakelser!Kan settes på gravid
![]()
Tuuusen takk!!Åå, gratulerer så mye![]()

Tuuusen takkGratulerer så mye♡

Tusen takk!!Gratulerer så mye♡

Hurra, gratulerer så mye!Da har jeg fått bekreftet mine antakelser!Kan settes på gravid
![]()