Ser en svak strek6 eller 7 dpo... Ser noen noe?![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser en svak strek6 eller 7 dpo... Ser noen noe?![]()

Ja, negativ gtest. Er nok sen ELHar du prøvd graviditetstest også? Bare siden HCG også slår ut på eggløsningstest..![]()

Har invertert de ogsåKan jeg få låne noen ekstra øyne på disse?
Jeg hadde egentlig gitt opp denne runden, men hadde IKM i går uten at TR kom, og trodde jeg så en svak svak strek på testen i går, men tenkte det bare var meg som ønsketenkte.
Vis vedlegget 459981
Tok så en test i dag når jeg kom hjem og fikk denne:
Vis vedlegget 459980
Kan det være noe her tror dere?
Eller er det for sent til at det kan utvikle seg til noe, og at jeg bare burde forvente TR? Googler jo litt i den fasen her, og det er jo noen som ikke tester positivt før ca 14 dpo![]()
Jeg synes jeg ser noe, spesielt på den nederste. Håper streken utvikler segKan jeg få låne noen ekstra øyne på disse?
Jeg hadde egentlig gitt opp denne runden, men hadde IKM i går uten at TR kom, og trodde jeg så en svak svak strek på testen i går, men tenkte det bare var meg som ønsketenkte.
Vis vedlegget 459981
Vis vedlegget 459980
Eller er det for sent til at det kan utvikle seg til noe, og at jeg bare burde forvente TR? Googler jo litt i den fasen her, og det er jo noen som ikke tester positivt før ca 14 dpo![]()

Takk! Det får meg til å føle meg liiiitt mindre gæren. HåperJeg synes jeg ser noe, spesielt på den nederste. Håper streken utvikler seg![]()

Definitivt noe på den nedersteKan jeg få låne noen ekstra øyne på disse?
Vis vedlegget 459981
Vis vedlegget 459980

Åhh, det her er så nervepirrendeDefinitivt noe på den nederste![]()

Har du testet noe mer?Åhh, det her er så nervepirrende![]()

Åå, jeg ser!! Ta en ny en snart!Vis vedlegget 460003
Kan det være noe her daaa??? Hater denne testingen hahamen håper dette utvikler seg
![]()
Og grattis til @Lykkehjul som er gravid blitt. Takk for fin gruppe!Jaaa will do så fort jeg får spart opp littÅå, jeg ser!! Ta en ny en snart!

Jeg og ser! Hvilken dpo er du på?Jaaa will do så fort jeg får spart opp litt
Lykke til neste pp til deg![]()
TakkJaaa will do så fort jeg får spart opp litt
Lykke til neste pp til deg![]()

Takk for laget , og lykke til i neste ppMensen kom idag! Lykke til videre dere som tester denne uken, og til resten som starter ny rundeOg grattis til @Lykkehjul som er gravid blitt. Takk for fin gruppe!

Jeg ser noe, så spennendeVis vedlegget 460003
Kan det være noe her daaa??? Hater denne testingen hahamen håper dette utvikler seg
![]()
11 dpo, men kan være 10 dpo åJeg og ser! Hvilken dpo er du på?