Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jentemams - 37 - 2 - pp 6 etter MA (2 etter kjemisk) - 26/4 - 10/5Nick - Alder - Barnet du prøver på - Hvilken prøveperiode du er i - Eggløsning (EL) - Ikke-kommende mens (IKM)
Typisk, men spennende med testing da!For tidlig. Er ca 8 dpo
Vis vedlegget 459880
Likner på det som er på gang hos meg og. Litt for spennende egentligOppdatering! Jeg har ikke blødd noe mer siden jeg testa i går morges. Jeg så lyserosa blod som kom ned i toalettet og litt på papiret. Tok på meg bind, men hadde ikke trengt det. I dag er det null spotting. Kan det ha vært festeblødning? Føler meg psykotosk. Samboer kaller denne uken for "mensen kommer minutt of minutt"![]()

Velkommen til oss! Har lagt deg til på listenJentemams - 37 - 2 - pp 6 etter MA (2 etter kjemisk) - 26/4 - 10/5

Ja men føler eg stirrer på testen til eg ser ein strek som ikkje er der hahaTypisk, men spennende med testing da!

Sniker... føler jeg ser på begge to? Blir spennende!For tidlig. Er ca 8 dpo
Vis vedlegget 459880
God klemJeg kan settes på TR
Håper neste pp blir min pp, sånn som Ashlee forutsa
Henger her inne litt til for å se alle de fine testene deres! Krysser fingre og tær![]()
Gjerne putt meg på tr. 
Da blei eg glad for å høre!Sniker... føler jeg ser på begge to? Blir spennende!![]()
Har du testet noe mer?Da blei eg glad for å høre!

Tok ein I dag tidlig. Ikkje noke på den. Ikm er på søndag så eg tenkte å bare ta ein kvar morningHar du testet noe mer?![]()
Så spennende! Håper du har rett og at egget har festet segHar en følelse av å være gravid. Følte det festa seg på lørdag. Tør ikke si det til mannen en gang, er så redd for å gi ham falske forhåpninger. Noen andre som føler noe eller har symptomer?
Jeg er 12 dpo i dag, og både kvalm og fryktelig trøtt. Synes symptomene kom veldig tidlig. Kvalmen var grunnen til at jeg mistenkte at noe var på gang, det startet allerede 7 dpo med blaff av kvalme gjennom dagen. Før det hadde jeg ingen symptomerKrysser fingrene for deg også!!Så spennende! Håper du har rett og at egget har festet segJeg er 12 dpo i dag, og både kvalm og fryktelig trøtt. Synes symptomene kom veldig tidlig. Kvalmen var grunnen til at jeg mistenkte at noe var på gang, det startet allerede 7 dpo med blaff av kvalme gjennom dagen. Før det hadde jeg ingen symptomer
Spennende!Krysser fingrene for deg også!!
Jeg har som regel lite til ingen symptomer frem til dagen før ikm når jeg ikke er gravid. Da kommer PMS for fullt med både smerter og humør. Nå begynte «menssmertene» på lørdag (ei uke før ikm), at ganske kraftige i går, men har ikke antydning til PMS-humør. Ligner på de to gangene jeg har vært gravid tidligere.
Haha, så artig at du sier det. PMS-humøret har også vært helt fraværende her denne syklusen. Jeg pleier å bli en heks noen dager før IKM, men ikke denne gangen
Når skal du teste?