❤️ IKM Uke 19 ❤️

Jeg er ca 8 dpo og klarer ikke å la være å teste, selvom jeg ikke har flere tidligtester igjen :whacky011 Selvfølgelig ingen strek, haha, sånn er det å være testetøs :salut
Men, har flydd på do i hele dag, og har hatt litt mensenmurringer både i livmor og korsrygg, noe som pleier å være alt for tidlig å ha nå for meg. Så håpet er absolutt ikke ute!
Spennende at testingen har begynt! :hello2

Planen var å holde meg til mandag, men vurderer om jeg må ut å kjøpe tester i dag. Haha. En uke siden eggløsning, vil jo ikke slå positivt ut uansett men:wtf:

Dagens test (med og uten blits) :wacky: Jeg kan se antydninger på alle tester, så tar det jeg ser med en klype salt, og fikk uansett negativ digital tidlig CB. Fortsatt tidlig da!

Vedlegg

• IMG_1815.jpeg
    IMG_1815.jpeg
    192,3 KB · Visninger: 60
  • IMG_1816.jpeg
    IMG_1816.jpeg
    298,8 KB · Visninger: 60
Har kjent mye murringer og stikk idag - festesmerter?? Likens og på ca samme dpo som i januar da jeg hadde kjemisk.. prøver å ikke bli for optimistisk men håper :love017 :love017
Så spennende! Hadde mye sånt igår jeg også. Idag er jeg ekstremt varm i fjeset og er trøtt. Svake menssmerter. 6 dpo idag.

Så spennende! Hadde mye sånt igår jeg også. Idag er jeg ekstremt varm i fjeset og er trøtt. Svake menssmerter. 6 dpo idag.
Så spennende!! :nailbiting::HeartpinkJa, jeg tror jeg kan være 5 dpo muligens, for selvom el-smertene var sterkest på lørdagen så var de likevel til stede på torsdagen å, så hvem vet når egget faktisk slapp :hilarious: Var 5-6 dpo jeg fikk det i januar.

Så spennende!! :nailbiting::HeartpinkJa, jeg tror jeg kan være 5 dpo muligens, for selvom el-smertene var sterkest på lørdagen så var de likevel til stede på torsdagen å, så hvem vet når egget faktisk slapp :hilarious: Var 5-6 dpo jeg fikk det i januar.
Det lover veldig bra, da :) Ikke lenge til svar! Når skulle du ta første test?

Dagens test (med og uten blits) :wacky: Jeg kan se antydninger på alle tester, så tar det jeg ser med en klype salt, og fikk uansett negativ digital tidlig CB. Fortsatt tidlig da!
Ååh, jeg tror jeg ser det du ser. Krysser fingrene for deg!

Jeg syns dagene snegler seg av gårde... :shifty: jeg har hatt litt svake menssmerter og litt stikk i puppene, men det kan hende jeg har det ellers også. Jeg kjenner vel bare ekstra godt etter. Det hadde vært så fint med januarbaby :smiley-bounce012

Ååh, jeg tror jeg ser det du ser. Krysser fingrene for deg!

Jeg syns dagene snegler seg av gårde... :shifty: jeg har hatt litt svake menssmerter og litt stikk i puppene, men det kan hende jeg har det ellers også. Jeg kjenner vel bare ekstra godt etter. Det hadde vært så fint med januarbaby :smiley-bounce012
Takk! Vi får krysse så godt vi kan for hele gjengen :Heartpink Jaa, man kjenner jo ekstra godt etter. Og alt som kjennes annerledes ut enn sist mnd blir graviditetssymptomer :wacky: Lovende symptomer uansett!

Har hatt murringer siden søndag, som har bredt seg til korsryggen og litt økt utflod, så jeg håper fortsatt :smiley-angelic001

7 dpo her, og tok både babyplan og makesure vanlig test nå nettopp. Kunne skimte noe på begge. Og på Premom kommer det opp 0.01. Ble ulidelig spent nå!
Åh spennende!! Gøy å se at testingen er i gang! Hadde virkelig tenkt å vente til fredag men får såå lyst nå! Har ikke testet positivt før 9 dpo før så vet egentlig den kommer til å være hvit da :hilarious:

Åh spennende!! Gøy å se at testingen er i gang! Hadde virkelig tenkt å vente til fredag men får såå lyst nå! Har ikke testet positivt før 9 dpo før så vet egentlig den kommer til å være hvit da :hilarious:
Altfor spennende!! Jeg har testet positivt 8 dpo før, så jeg bare MÅTTE prøve meg på en 7 dpoer idag :hilarious: Blir nok en eller to til ikveld, kjenner jeg meg selv rett. Du kan jo ta deg en prøve-testing imorgen, da. Ja, det synes jeg:joyful:

Altfor spennende!! Jeg har testet positivt 8 dpo før, så jeg bare MÅTTE prøve meg på en 7 dpoer idag :hilarious: Blir nok en eller to til ikveld, kjenner jeg meg selv rett. Du kan jo ta deg en prøve-testing imorgen, da. Ja, det synes jeg:joyful:
Klart du måtte :joyful: Gøy å skimte noe da!
Altså vurderer å ta en nå jeg altså (er på hjemmekontor)! :hilarious:

Back
Topp