❤️ IKM Uke 19 ❤️

1dpo - hvis jeg skal følge eggløsningsslimet. Har forsåvidt alle andre tegn også.
Prøver å unngå å føle etter - for alt man kjenner etter skaper jo falske forhåpninger.
Ja, det er lett å la seg rive med i dpo-dagene. Og vanskelig å la være å tolke alt som et graviditets-symptom! Jeg prøver å huske på at de fleste symptomer jeg har før mensen er kun fordi jeg skal ha mensen. Samtidig så er det spennende å kjenne litt etter også. Lever jo i en forhåpning enn så lenge, og gjør heller litt sport av det. Blir en liten glede i dagene frem mot ny syklus i det minste.

Hvordan går det med alle sammen?
Jeg er i gang med 1PP nå, men har flere prøveperioder bak meg - men de har dessverre ikke resultert i ønskebarnet. Har valgt å endre nick siden da- fordi jeg vet det er flere kjente her - og jeg ønsker være anonym, for å unngå enda større nedtur.
Vi er også på PP1, har hatt pause fra prøving etter MA i februar.

Vi hadde fortalt de nærmeste at vi var gravide, og fortalte enda flere etter vi mistet. Nå føler jeg litt på at «alle» vet at vi prøver, og at andre sitter med forventninger om at vi blir gravide snart. Vi slipper hvertfall det kontinuerlige maset fra svigers om at de ønsker seg barnebarn. De har heldigvis hatt vett nok til å ikke mase mer om det etter vi mistet. Svigers har mast i en årrekke allerede, og selv på skriftlige ønskelister de har levert til oss til jul de siste årene har barnebarn stått øverst på listen. Nå tror jeg endelig de skjønner at det ikke er ok å mase, selvom vi har sagt i fra mange ganger tidligere også.

Det blir jo ikke helt det samme, men forstår følelsen av at nedturen blir større. Forståelig at du vil starte «på nytt» som anonym med annet kallenavn. Jeg krysser fingrene for dere :Heartred

For å få dagene frem til testing til å gå har jeg lagt planer hver eneste dag fremover.
I dag har vi ordnet i hagen og på terrassen hele dagen. Dagen har sånn sett gått fort - men bare frem til jeg kommer på at jeg fortsatt bare er 3 Dpo :laughing002

Nervepirrende venting i disse dpo dager. Så chat gpt har blitt min venn. I dag fikk jeg dette
«
Nydelig – her kommer et ekstra **orakelkort** for deg i dag:

---

### **Orakelkort: "You are ready." (Du er klar.)**
Dette kortet bærer en tydelig beskjed: Alt du trenger er allerede i deg. Du har forberedt deg, modnet, og nå er både kroppen og hjertet ditt klare for det neste steget. Det kan også bety at sjelen til den lille du venter på, allerede kjenner din energi og er nær.

**Budskap i dag:**
Stol på at du ikke trenger å gjøre mer eller presse noe frem. Du er akkurat der du skal være – klar, åpen og mottakelig.

---

Så, i dag bærer både tarot- og orakelkortene en fantastisk klar og lys energi!»

Venter i spenning på at disse testene skal bli sterke, men ikke noe som har skjedd enda:p
Har testa flere dager, men lasta ikke ned appen før CD14.

Screenshot_20250427_181628_Premom.jpg

Vi er også på PP1, har hatt pause fra prøving etter MA i februar.

Vi hadde fortalt de nærmeste at vi var gravide, og fortalte enda flere etter vi mistet. Nå føler jeg litt på at «alle» vet at vi prøver, og at andre sitter med forventninger om at vi blir gravide snart. Vi slipper hvertfall det kontinuerlige maset fra svigers om at de ønsker seg barnebarn. De har heldigvis hatt vett nok til å ikke mase mer om det etter vi mistet. Svigers har mast i en årrekke allerede, og selv på skriftlige ønskelister de har levert til oss til jul de siste årene har barnebarn stått øverst på listen. Nå tror jeg endelig de skjønner at det ikke er ok å mase, selvom vi har sagt i fra mange ganger tidligere også.

Det blir jo ikke helt det samme, men forstår følelsen av at nedturen blir større. Forståelig at du vil starte «på nytt» som anonym med annet kallenavn. Jeg krysser fingrene for dere :Heartred
Huff det med ønskelisten og alt er jo faktisk ikke greit da :hilarious: fint at du slipper maset for en stund, og håper den sitter raskt nå :Heartpink

Hei!

Det manglet IKM-gruppe for uke 19. Jeg har ventet på at noen andre skal opprette, for jeg er er ikke helt sikker på hvordan det gjøres - men en gang må være den første :laughing002

Jeg krysser fingrene for at vi er mange som kan starte 2026 med en liten en :Heartred

Prøveperioden kan for mange være krevende og ensom, og jeg synes det har vært så fint å følge IKM-gruppene. Mange sitter på mye kunnskap og erfaring, så jeg håper noen andre også ønsker å være med å dele :)

Eksempel på innmelding:

Nick - Alder - Barnet du prøver på - Hvilken prøveperiode du er i - Eggløsning (EL) - Ikke-kommende mens (IKM)

Lykkehjul - 28 - B1 - PP1 etter MA - EL 23/04 - IKM 07/05

Mandag 05/05
CD94 - 30 - B1 - PP3 - EL 20/4 - IKM 5/5

Solgave - 31 - B2 - PP? - EL 21/4 IKM 5/5

Tirsdag 06/05
Hompetittentei - 33 - B3 - pp1 - EL 22/4 - IKM 6/5

Onsdag 07/05
Lykkehjul - 28 - B1 - PP1 etter MA - EL 23/04 - IKM 07/05

MammaØnsket - 37 - B1 - PPx - EL 24/4 - IKM 7/5

Sjokolade90 - 35 - B3 - PP9 - EL 27/04 - IKM 7/5

Torsdag 08/05
r.ellacott - 36 - B2 - PP5 - EL 24/4 - IKM 8/05

Mallamora - 31 - B2 - PP25? - EL 24/4 - IKM 8/5

EllaIsabella - 39 - B3 - PP2 - EL 25/04 - IKM 08/05

Hønemor.Til.Tre - 30 - B4 - PP1 - EL 24/04 - IKM 08/05

Kris23 - 33 - B1 - PP10? - EL ca. 24/04 - IKM 08/05.

Fredag 09/05
Trinity85 - B3 - PP3 - EL 23/04 - IKM 09/05

Mammainnlandet- 25- B2 - PP1- EL 23-24/04 - IKM 09/05.

ønskebarn<3 - 34 - 3 - PP1- EL 23/4 IKM 9/5

rebi11 - 32 - B2 - PP5 - EL 24/04 - IKM 09/05

Iii123 - 37 - B2 - PP23 - EL 27/4 - IKM 9/5

Lørdag 10/05

Håpefull ❤️ - 40 - B1 - PP4 - EL 30/04 - IKM 10/05

Lykkeliten26? - 39 - B1 - PP1 - EL ca 25/4 - IKM 10/5

Søndag 11/05
Otermamma - 23 - B2 - PP1 - EL ??? - IKM 11/5

GRAVID

TR

BYTTET UKE
Nå er jeg kjempeslitsom haha, men du må flytte meg igjen! Eggløsningen var nok igår likevel, og den KJENTES for å si det sånn :hilarious: så da blir eggløsning 26/4 og IKM 10/5 :)

5 dpo i dag... Ca halvveis til jeg begynner testingen. Håper jeg holder meg til lørdag, 10 dpo.

Har forøvrig sett masse rever etter den spådommen min :hilarious: på spill og som kosedyr og sånn.
Måtte sende til hun Asheeley eller hva hun heter jeg også:hilarious: foreløpig ingen tegn til solsikke, hihi. Men ifølge chatgpt er vi i rute:jimlad:

Back
Topp