❤️ IKM Uke 18 ❤️

Trodde smertene hadde gitt seg men har fortsatt smerter på spesielt høyre eggstokk. fortsatt likt positiv test. Den er litt svakere.

Men synes cd13 hos deg ser positiv ut, kanskje egget sluppet idag eller imorgen? hadde dere ikke noen aksjeinnlegg da noen dager før?
Oh, men tenker du egget ikke har sluppet helt enda?

Ja, begynner å mistenke at det kan ha vært en topp CD13 like før/etter jeg tok testen.. Men det blir 5 dager tidligere enn ventet.. Ja, vi hadde heldigvis aksjelegging kvelden CD12 da jeg følte jeg MÅTTE da det slimet kom :nailbiting: Vi får ta en runde i morgen når han kommer hjem.. selv om det evt. kan være for sent.

Oh, men tenker du egget ikke har sluppet helt enda?

Ja, begynner å mistenke at det kan ha vært en topp CD13 like før/etter jeg tok testen.. Men det blir 5 dager tidligere enn ventet.. Ja, vi hadde heldigvis aksjelegging kvelden CD12 da jeg følte jeg MÅTTE da det slimet kom :nailbiting: Vi får ta en runde i morgen når han kommer hjem.. selv om det evt. kan være for sent.
Eget slipper jo 24-36 timer etter LH topp. Og du fikk positivt cd13 kl.20. Så mulig du rekker med en aksjeinnlegg imorgen synes ikke det blir for seint. Det er innenfor med aksjeinnlegg også med 1 døgn etter el.

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp